نمایشگاه بین المللی صنایع دستی در تبریز برپا می‌شود

نمایشگاه بین المللی صنایع دستی تبریز- ایران با ۲۲۰ غرفه پذیرای عموم علاقه مندان به فرهنگ و هنر خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، مرتضی آبدار، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی امروز در جلسه هماهنگی نمایشگاه صنایع دستی تبریز با بیان اینکه تمهیدات و امکانات لازم برای برگزاری مطلوب این رویداد مهیا شده است، اظهار داشت: تعداد 220 غرفه برای عرضه محصولات خود در این نمایشگاه آماده شده است.

وی ادامه داد: نمایشگاه با عنوان «تبریز 2018» 12 تیرماه جاری در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تبریز با محوریت معرفی، عرضه و حمایت از هنرهای دستی و سنتی هنرمندان ایرانی آغاز به کار می کند.

آبدار افزود: در این نمایشگاه که هشتمین دوره از نمایشگاه ملی صنایع‌ دستی تبریز محسوب می ‌شود، هنرمندانی از سراسر کشور و سه کشور جمهوری آذربایجان، ازبکستان و عمان به ارائه هنرهای سنتی و دستی خود خواهند پرداخت.

وی از حضور فعال گروه ها و تشکل های مردم نهاد، دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی در این دوره از نمایشگاه صنایع دستی به شکل ویژه خبر داد و گفت: این نمایشگاه علاوه بر فراهم آوردن زمینه رونق و ترویج صنایع دستی می تواند ظرفیتی برای معرفی رویداد گردشگری تبریز 2018 برای میهمانان و حاضرین در این نمایشگاه باشد. 

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی ادامه داد: نمایشگاه بین المللی صنایع دستی «تبریز 2018» از 12 تا 16 تیر جاری همه روزه از ساعت 16 الی 22 در سالن امیرکبیر محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تبریز برپاست.

کد خبر 713969

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha