ارتقای نقش صندوق پژوهش و فناوری برای توسعه فناوری اطلاعات در استان یزد

مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری استان یزد گفت: ما در تلاشیم تا نقش صندوق پژوهش و فناوری برای توسعه فناوری اطلاعات در استان یزد ارتقا پیدا کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، جلسه مشترک  اکرم فداکار؛ مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد و محمد سپهر؛ مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری استان یزد به منظور بررسی زمینه های همکاری برگزار شد و مقرر شد صندوق پژوهش و فناوری استان یزد با کمک سازمان ICT برای توسعه اشتغال در زمینه فاوا ورود جدی تری داشته باشد و نقش صندوق برای توسعه فناوری اطلاعات در استان توسعه یابد.

فداکار، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان در این جلسه با اشاره به توسعه زیرساخت های ارتباطی و فناوری در استان و هدف اصلی آن که اشتغال جوانان در کسب و کارهای اینترنتی و تامین محتوا توسط آنهاست، بیان کرد: فاوا درصدد توسعه زیرساخت ها برای توسعه این مشاغل است و صندوق پژوهش و فناوری استان یزد می توانند نقش تعیین کننده ای در این زمینه داشته باشد.

اکرم فداکار افزود: به همین منظور اعتبارات تخصیصیافته برای سرمایه گذاری خطر پذیر از سوی وزارت ITC به صندوق پژوهش اختصاص خواهد یافت.

مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری استان یزد در این جلسه با اشاره به نامه نگاری ها و برگزاری جلسات با وزیر ارتباطات گفت: بر اساس این نامه نگاری ها مقرر شد بخشی از بودجه اختصاصی وزارات ارتباطات و فناوری اطلاعات برای سرمایه گذاری خطرپذیر، در اختیار صندوق پژوهش و فناوری استان یزد قرار گیرد.

محمد سپهر افزود: حمایت از ایده های جدید و قدرتمند در قالب سرمایه گذاری خطر پذیر می تواند تاثیر بسزایی در شکوفایی ایده هایی داشته باشد که به دلیل نبود امکانات مالی توسعه نیافته اند.

گفتنی است در پایان جلسه مقرر شد با توجه به وجود مجمع فعالین یزدی در حوزه ITC در شهر تهران، صندوق پژوهش و فناوری استان جلسه مشترکی با این افراد صاحب نظر برگزار کند تا راه های توسعه فاوا در استان را با این افراد بررسی کند.

کد خبر 723787

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha