فرقه شیرازی هیچ دفاعی از حرم اهل بیت در عراق و سوریه نداشته است

آل هاشم گفت: زمانی که حرم مطهر اهل بیت(ع) در سوریه و عراق مورد تعرض وهابیت و داعش قرار گرفت؛ فرقه شیرازی هیچ کمکی در حمایت از جبهه مقاومت اسلامی و مدافعان حرم نداشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، ‌حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی امروز در همایش بررسی پیامدهای نظری و عملی تشیع انگلیسی، اظهار داشت: برجسته سازی نقاط اختلاف مذاهب اسلامی از ویژگی های بارز شیعه لندنی است.

وی با بین این‌که فرقه شیرازی می‌خواهد چهره‌ای افراطی و خشن از شیعه نشان بدهد؛ خاطرنشان کرد: این فرقه در حالی خود را سینه چاک ائمه اطهار معرفی می کند که نسبت به کشتار مسلمانان فلسطین، عراق، یمن، سوریه و ... بی تفاوت است.

امام جمعه تبریز با تأکید بر این‌که فرقه شیرازی به دروغ خود را محب و ارادتمند اهل بیت عصمت و طهارت(ع) معرفی می‌کنند، گفت: زمانی که حرم های مطهر اهل بیت(ع) در سوریه و عراق مورد تعرض وهابیت و داعش قرار گرفت؛ فرقه شیرازی هیچ حرکتی و کمکی در حمایت از جبهه مقاومت اسلامی و مدافعان حرم نداشت.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم ادامه داد: نشان دادن چهره افراطی و خشن از شیعه یکی دیگر از اقدامات تشیع لندنی است، آگاه باشیم که امروز میان اهل سنت و شیعه دست‌هایی در کار است تا وحدت مسلمانان را بر هم زند.

وی حمله به علما و مراجع شیعه در قم و القای جدایی دین از سیاست را از رویکردهای مهم تشیع انگلیسی دانست و افزود: 18 شبکه ماهواره ای و سه شبکه رادیویی با حمایت دولت انگلیس در جهت ترویج افکار التقاطی و منحرف تشیع لندنی فعالیت دارد.

امام جمعه تبریز با بیان این‌که تفرقه افکنی در ممالک اسلامی سابقه‌ای دیرین در سیاست‌های انگلیس دارد، گفت: فرقه سازی در ادیان مختلف و مذاهب اسلامی همواره در دستور کار سرویس های اطلاعاتی انگلیس برای ایجاد تفرقه و تجرکات افراطی‌گرایانه قرار دارد.

کد خبر 724245

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha