برگزاری مسابقه فرهنگی چهاردهمین جشنواره ملی داستان رضوی (کبوتر حرم) در سمنان

مسئول دبیرخانه جشنواره ملی داستان رضوی (کبوتر حرم) از برگزاری مسابقه فرهنگی به مناسبت اختتامیه چهاردهمین جشنواره داستان رضوی (کبوتر حرم) در سمنان خبر داد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان، نیره کاشی  در نشست با خبرنگاران گفت: این مسابقه در قالب سه سوال در خصوص شخصیت علی بن موسی الرضا (علیه السلام) به صورت چند گزینه ای طراحی و برگزار می شود.

 

وی با بیان اینکه در پایان این مسابقه هشت برگزیده انتخاب و معرفی می شود گفت: به هر یک از برگزیدگان به قید قرعه ٨٠٠ هزار ریال جائژه اهدا می شود.

 

کاشی گفت: دوستداران شرکت در این مسابقه می توانند پاسخ خود در قالب یک عدد سه رقمی به ترتیب سوالات به شماره ٣٠٠٠٧٥٤٦٠٠٠٥٦٧ پیامک کنند.

 

مسئول دبیرخانه جشنواره ملی داستان رضوی (کبوتر حرم) در سمنان تعداد  آثار ارسالی به این جشنواره را یک هزار و 259 اثر ذکر کردوگفت:  سمنان با 144 شرکت کننده در رتبه اول و خراسان رضوی با 124 شرکت کننده و تهران با 83 شرکت کننده در رده های دوم و سوم هستند.

 

وی با بیان اینکه جشنواره امسال تنها در یک بخش داستان کوتاه برگزار می شود افزود: تعداد داستانهای کوتاه ارسالی به جشنواره چهاردهم نسبت به جشنواره سیزدهم 17 اثر افزایش دارد.

 

کاشی با اشاره به اینکه در بین داستانهای ارسالی به جشنواره امسال 227 داستان کوتاه کوتاه و هفت داستان بلند نیز وجود دارد متذکر شد: در جشنواره چهاردهم تنها آثار مربوط به بخش داستان کوتاه پذیرفته شده است.

 

چهاردهمین جشنواره ملی داستان رضوی (کبوتر حرم) پانزدهم شهریور با معرفی آثار برتر با حضور مسئولان فرهنگی و اجرایی در سالن تئاتر شهر مجتمع فرهنگی هنری کومش سمنان به کار خود پایان می دهد.

 

کد خبر 725741

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha