فعالیت جهادی ۴۰ گردان بیت‌المقدس در ۲۳ منطقه آذربایجان‌شرقی

سردار عابدین خرم گفت: بسیجیان سپاه عاشورا در قالب ۴۰ گردان‌ بیت‌المقدس در ۲۳ منطقه آذربایجان‌شرقی در حال ارائه خدمات رایگان هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، سردار عابدین خرم، فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی امروز در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه تبریز اظهار داشت: بسیجیان جهادگر سپاه استان در تمامی مناطق محروم و دورافتاده مشغول خدمت هستند.

وی با بیان این‌که بسیجیان سپاه عاشورا در قالب ۴۰ گردان‌ بیت‌المقدس در ۲۳ منطقه آذربایجان‌شرقی در حال ارائه خدمات رایگان هستند، ادامه داد: دست تک تک ۴۰ گردان حاضر در استان را می‌بوسم چراکه اینها افرادی هستند که تاکسی دارند، دانشجو هستند و یا دانش‌آموز، روحانی، پزشک، مهندس و غیره، ولی کار و زندگی خود را رها کرده و به مناطق محروم رفتند.

فرمانده سپاه عاشورا ادامه داد: اگر بسیج در وسط میدان باشد، تمام فضیلت‌های انقلاب و اسلام زنده می‌ماند و این یک ادعا نیست، این جوانان بسیجی خانه و کاشانه خود را رها کرده و به سرپل ذهاب و یا محروم‌ترین مناطق رفته و ارائه خدمت کرده‌اند.

خرم ساخت بیش از ۳۵ منزل در کرمانشاه، ساخت ۷۵ مسجد در استان‌آذربایجان‌شرقی، احیای ۱۰ پل روستایی، تهیه آب شرب برای ۱۰ روستا، ساخت ۲۶۷ خانه محروم توسط بسیجیان را با هدف محرومیت‌زدایی دانست و گفت: بسیجیان از همه اقشار بدون چشمداشت مالی و برای رضای خدا تنها با لبیک به فرمان ولی‌فقیه در عرصه جهادی حرکت می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: چرا باید امروز کشور اسلامی ما با احتکار، گرانفروشی و کم‌فروشی دست و پنجه نرم کند در حالی که این تفکر و روحیه بسیجی می‌تواند ما را از همه بحران‌ها و گرداب‌ها نجات دهد؟

فرمانده سپاه عاشورا تصریح کرد: طبق فرموده مقام معظم رهبری بسیج می‌تواند تمام گره‌ها و مشکلات را یکی پس از دیگری رفع کند، از این‌رو از بسیجیان می‌خواهیم تا حضور خود را مدام کرده و افراد مختلف جامعه در این صفوف محکم‌تر از همیشه حاضر شوند.

 

خرم ادامه داد: سیج فراتر از همه حرف‌ها بوده و دیگر تبدیل به الگو شده است، این یک عظمت، حکمت الهی است و بزرگترین وعده خداوند است تا بسیج از جغرافیای انقلاب فراتر رود.

کد خبر 727661

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha