۱۳ هزار مددجوی آذربایجان شرقی راهی مدرسه و دانشگاه شدند

۱۳ هزار و ۹۲۸ دانش آموز و دانشجوی تحت حمایت کمیته امداد استان آذربایجان شرقی همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید راهی مدارس و دانشگاه ها شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، ابراهیم جعفری، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان آذربایجان شرقی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: 13 هزار و 928 دانش آموز و دانشجوی تحت حمایت این نهاد همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید راهی مدارس و دانشگاهها شدند.                                                                             

وی افزود: اکنون 12 هزار و 789 دانش آموز تحت حمایت کمیته امداد استان هستند که از این تعداد شش هزار و 79 نفر در مقطع متوسطه و بقیه در مقطع ابتدائی تحصیل می کنند.

جعفری با اعلام اینکه هزار و 139 دانشجوی تحت حمایت این نهاد از خدمات تحصیلی بهره‌مند هستند، بیان کرد: دانشجویان تحت حمایت این نهاد در مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی‌ارشد و دکترا مشغول به تحصیل هستند. 

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان آذربایجان شرقی افزود: کمیته امداد با حمایت از دانشجویان و نخبگان تحت حمایت تلاش می کند مسیر موفقیت آنها را برای دستیابی به مدارج عالی علمی و تحصیلی هموار کند.

جعفری با تاکید به اینکه پرداخت شهریه و کمک هزینه‌ تحصیلی به دانشجویان و دانش آموزان تحت حمایت موجب می‌شود تا آنها بدون دغدغه تحصیل کنند، عنوان کرد: پرداخت کمک هزینه تحصیلی به منظور مرتفع شدن بخشی از مشکلات مالی دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت انجام می شود تا آنها بتوانند با کمترین مشکلات به تحصیل ادامه دهند. 

کد خبر 729489

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha