تسلیم در مقابل استکبار در اعتقادات ملت ایران جایی ندارد

آل هاشم گفت: تسلیم و تعظیم در مقابل استکبار و ظلم هرگز در بین مردم و اعتقادات منبعث از نهضت عاشورایی ملت ایران جایی ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی آل‌هاشم، نماینده ملی فقیه در آذربایجان شرقی امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح در تبریز با تاکید بر تداوم راه پرصلابت انقلاب اسلامی، اظهار داشت: فرماندهی داهیانه و مدبرانه امام خمینی در طول دوران دفاع مقدس بر کسی پوشیده نیست.

وی خاطرنشان کرد: در آن سال های ابتدایی انقلاب دشمنان پس از اینکه طی 19 ماه نتوانستند در برابر انقلاب اسلامی موفق شوند، روی به حمله نظامی برای از بین بردن جمهوری اسلامی آوردند که با هوشیاری رهبری و مردم در این راه نیز ناکام ماندند. 

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم، تجزیه ایران به ویژه در منطقه خوزستان و تسلط بر نفت منطقه را از جمله اهداف مهم دشمنان از حمله نظامی علیه ایران دانست و افزود: این توطئه نیز با مقاومت و انسجام ملی نقش بر آب شد.

وی با تأکید بر این‌که برای حفظ انقلاب اسلامی ایران خون های بسیاری ریخته شده است، افزود: تسلیم و تعظیم در مقابل استکبار و ظلم هرگز در بین مردم و اعتقادات منبعث از نهضت عاشورایی ملت ایران جایی ندارد.

آل هاشم افزود: کسانی که دم از مذاکره می زنند، اطلاعی از خصوصیات اعتقادی مردم ندارند؛ دشمنان بدانند که ملت آزاده ایران اسلامی هرگز اجازه تغییر مسیر انقلاب را نمی دهد.

امام جمعه تبریز با اشاره به پرتاب موشک توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مقر تروریست های مستقر در اقلیم کردستان، خاطرنشان کرد: با اقدام غیرتمندانه سپاه درس عبرتی برای دشمنان نظام داده شد. 

 

کد خبر 728985

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha