حرکت مذبوحانه تروریست‌ها در اهواز عامل وحدت ملت ایران شد

سردار عابدین خرم گفت: این تحرکات مذبوحانه نه تنها منجر به عقب‌نشینی ملت ایران نمی شود؛ بلکه موجب اتحاد و به هم پیوسته‌تر شدن صفوف یکپارچه مردم خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، سردار عابدین خرم، فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی امروز در مراسم افتتاح یادمان شهدای گمنام بناب، با تأکید بر اینکه بالاترین هدف و مرتبه نهضت عاشورا ایثار و فداکاری بود؛ اظهار داشت: شهدا در راه دفاع از انقلاب و دفاع از دین خدا وارد جنگ نابرابر شدند و در این راه بدون هرگونه چشمداشتی از جان خود گذشتند.

وی خاطرنشان کرد: شهدا در هر کشوری دارای ارزش و منزلت خاصی هستند؛ البته در ایران اسلامی به دلیل اعتقادات عمیق مذهبی و دینی مردم؛ شهدا از اجر و قرب بسیاری نزد تمامی اقوام برخوردارند.

فرمانده سپاه عاشورا ادامه داد: در تمام شهرهای کشور شاهد قبور شهدا هستیم که باید ضمن احترام به این اماکن، برنامه‌های متنوع فرهنگی نیز در راستا که ترویج درس ایثار و شهادت باشد، برای نسل‌های جوان در این مکان‌ها برگزار شود.

وی، به حرکت مذبوحانه تروریست‌های تکفیری در رژه نیروهای مسلح در اهواز اشاره کرد و افزود: حرکت مذبوحانه تروریست‌ها در رژه اهواز موجب اتحاد و یکپارچی ملت شد.

فرمانده سپاه عاشورا با بیان اینکه دشمن پاسخ خود را در میدان عمل از فرزندان ملت دریافت خواهد کرد؛ گفت: ما نه تنها احساس ضعف نداریم بلکه این حرکت مذبوحانه موجب اتحاد ملت و به هم پیوسته‌تر شدن صفوف یکپارچه خواهد شد.

همچنین امین رفیعی، فرماندار بناب در سخنانی با بیان این‌که دشمنان نظام توانایی رویارویی با ملت ایران را ندارند، گفت: دشمن با انجام حرکات تروریستی مردم ایران را در برابر تمام توطئه‌های استکبار یکپارچه‌ و متحدتر می‌کند.

کد خبر 729499

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha