موضع رسمی سپاه؛ دفاع از  انقلاب بدون سیاسی‌کاری است

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی گفت: موضع رسمی سپاه این است که در دفاع از جبهه انقلاب و مقابله با استکبار تردید نداریم و سیاسی‌کاری نمی‌کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی، نماینده ولی فقیه در سپاه امروز در گردهمایی سراسری رؤسای شورای تبلیغات اسلامی سراسر کشور در تبریز اظهار داشت: تقابل جبهه استکبار پایان‌ناپذیر است و این امر با گفت‌وگو قابل حل و آشتی نیست.

وی دشمنی استکبار با انقلاب اسلامی را نشان از حیات انقلاب دانست و گفت: تقابل انقلاب اسلامی با نظام استکباری بر سر موجودیت و مبتنی بر مبانی فکری و اعتقادی اسلام ناب است، نه بر سر گستره جغرافیایی و منافع مالی،

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی با تأکید بر این‌که نباید انتظاری جز تهاجم، دشمنی و فتنه‌انگیزی از دشمنان انقلاب داشته باشیم، افزود: آمریکا، رژیم صیونیستی، برخی از کشورهای اروپایی، منافقان، حکام عرب منطقه همچون عربستان، متحجران و سکولارهای داخلی طیف‌های مختلف دشمن انقلاب هستند.

نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان این‌که استکبار به دنبال استحاله و نابودی حقیقت انقلاب اسلامی از درون است، افزود: دشمنان خود به این نتیجه رسیده‌اند که تنها راه مقابله با انقلاب اسلامی عملیات نرم است.

وی با بیان این‌که انقلاب اسلامی را جز انقلاب‌کننده‌ها نمی توانند نابود کنند، گفت: دشمنان به دنبال دین‌زدایی از جامعه هستند؛ همانطور که به دنبال حوزه های علمیه‌ای بی خاصیت هستند؛ حوزه سکولار و بدون روحیه انقلابی و جهادی خواست استکبار است.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی افزود: اسلام و ماهیت دینی، رهبری و ولایت، حضور و مشارکت مردمی، روحیه و فرهنگ مبارزه با اسکتبار و ظلم‌ستیزی  چهار رکن اصلی انقلاب اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در سپاه خاطرنشان کرد: جریان سلطه برای استحاله انقلاب دو جریان انحراف فکری، اعتقادی، تغییر باورهای و مبانی جبهه انقلاب اسلامی و انحراف عملی و حول ارزش‌ها و مطالبات نیروهای مدافع انقلاب را پیگیری می کند.

وی تغییر ذائقه فکری و فرهنگی مردم، تبدیل مطالبات و خواسته های ارزشی، معنوی، دینی و اخروی به مطالبات و خواسته های دنیوی و مادی را از دیگر برنامه های دشمن برای براندازی انقلاب دانست و گفت: موضع رسمی سپاه این است که در دفاع از جبهه انقلاب و مقابله با استکبار تردید نداریم و سیاسی‌کاری نمی‌کنیم.

کد خبر 731582

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha