شانزدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز گشایش یافت

مراسم افتتاحیه شانزدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز در سالن شمس تبریزی نمایشگاه بین المللی تبریز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، شانزدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز عصر امروز با حضور معاون پارلمانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، نائب رییس مجلس شورای اسلامی، استاندار آذربایجان شرقی، نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی، مدیران ارشد استانی و برخی از اعضای شورای اسلامی کلانشهر تبریز آغاز شد. 

شانزدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز و ششمین نمایشگاه نشر دیجیتال قرار است از فردا تا ٤ آبان در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تبریز برای بازدید عموم علاقمندان از ساعت ١٠ الی ٢٠ بازگشایی شود.

حبیب ماهوتی، مدیرعامل نمایشگاه بین المللی تبریز، نمایشگاه بین المللی کتاب در افتتاحیه این رویداد مهم فرهنگی اظهار داشت: نمایشگاه بین المللی کتاب تبزیز؛ به جرات پربازدیدترین نمایشگاه شمالغرب کشور است.

وی گفت: در حالی که نمایشگاه کتاب تهران با بالاترین هزینه‌ها برگزار می‌شود، کسری از  آن برای نمایشگاه‌های مستقر در شهرستان‌ها هزینه نمی‌شود؛ امیدواریم که در سال‌های آتی با تمهیدات بهتر، برای برگزاری این رویداد بزرگ دغدغه‌های مالی نداشته باشیم.

ماهوتی با اشاره به تاریخچه برگزاری این نمایشگاه گفت: نمایشگاه کتاب تبریز برای اولین بار در سال ١٣٧١ در اتاق بازرگانی تبریز برگزار شد و سپس با انتقال به محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تبریز ١٥ دوره موفق را پشت سر گذاشته است.

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی تبریز در پایان خاطرنشان کرد: نمایشگاه کتاب تبریز پربازدیدترین نمایشگاه تبریز است و تنها نمایشگاهی است که با توجه به استقبال و درخواست مردم، زمان آن می تواند تمدید شود.

کد خبر 734906

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha