استفساریه نه، قانون فروش

سید رضا علوی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز،‌ همه آدم ها سرمایه های با ارزشی دارند که گاهی فرصت وموقعیت استفاده از آن بدست نمی آید وگاهی فرصت بدست می آید اما قانون اجازه بهره برداری را نمیدهد چرا جای دوری برویم همین درصد جانبازی که من وامثال من داریم که سالهاست خاک فراموشی رویش را پوشانده است الان برای خودش با مصوبه مجلس در خصوص منع به کار گیری بازنشستگان کلی ارزش پیدا کرده است.

درصد پنچاه به بالا شده طلای ۱۸ عیار سکه تمام بهار اما مثل گردن بند مرواید مادر بزرگ که ارث فامیلی است غیر قابل فروش، مثل سهام عدالت غیر قابل فروش. طرف حاضر شده طبق اخبار منتشره "افشاگری نماینده مجلس درباره رشوه 600 میلیونی معاون وزیر" چند صد میلیون بدهد تا در پست موجود بماند. الله اکبر رگ خدمت زده بیرون حتی حاضر هستند چند صد میلیون برابر دریافتی را رشوه نه بگذارید اسمش را بگذاریم هدیه، هدیه بدهد تا به خلق الله خدمت کند. سایه شما مستدام.

درصد جانبازی ما الان مثل زمان بالا کشیدن طلا و دلار که بازار بورس افتاده بود تو بورس توی بورس است اما چه فایده مهر غیر قابل فروش خورده .یکی از خادمان نگاهی به چشم شیشه ای من می اندازد و آهی می کشد و میگویئد خوش به حالت سید هم اون دنیا را داری هم این دنیا مشمول عدم بکار گیری بازنشستگان نمی شوی تو چقدر سعادت مند هستی، نگاهی به چشمش می کنم به دلم نمی نشیند یک هیزی مالی را می بینم والا دوست داشتم که پیشنهاد معاوضه بدهم.چشم در مقابل چشم.

چشم چیز دیگری است اخه میدانید اگر خرید و فروش درصد جانبازی یک روز آزاد بشود و ما بتوانیم این درصد را که "ایچریم اوزومی اشید خالق یاندورور" را بفروشیم خوب چشم سلطان است مثل ماشین خانم دکتر می ماند که باهش مطب رفته برگشته شاسی بلند اما به فرض برشی از انتهای روده که آن هم ترکش خمپاره خورده مانند پیکان مدل پایین است بالا تنه با پایین تنه فرق می کند خوب، قطع نخاع مانند ارس پلاک است در بازار خرید و فروش است،" ای زلیخا ی عزیز یوسف به بازا آمده* بیخبر آنجامرو خیلی خریدار آمده".

اصلا وقتی سه ماه است بنیاد محترم نتوانسته پول هزینه های درمانی را که توسط جانباز هزینه شده را عودت بدهد، چرا نباید اجازه فروش داشته باشیم. بفرشیم دارو بخریم. حالا که مشتری دست به نقد هم داریم درصد را بدهیم و پولش را به زخم زندگی بزنیم .هر چند میدانم کسانی که مشتری درصد هستند تا از دولت و ملت سهم خواهی کنند پی بنیاد را به توربه خواهند کشید.

من اگر جای مجلسی ها بودم به جای استفساریه برای ماندن شهردار تهران مصوب می کردم آزادی خرید و فروش در صد جانبازی را تا آنهای که می خواستند بمانند برای خدمت می مانند ما هم به نوای میرسیدیم دولت و مجلس هم از دست ما وقانون جامع خدمات رساني به ايثارگران که جامع بودنش کلی فلسفه را زیر سوال برده راحت می شد.

راستی تهران چند تا نماینده دارد که نفر 142برای حمایت از افشار قیام کرده بودند. این روزها حس خوبی دارم احساس میکنم که در ویترین قرار گرفتم و حسرت نگاه برخی ها را درک میکنم و ذهنشان را قرائت می کنم که دارند با خودشان می گویند اخه چرا زمان جنگ اینور آنور زدی که بورسیه بگیری برای تحصیل خارج از کشور می مردی میرفتی مثل این سید مجروح می شدی الان قانون منع بازنشستگان را دور میزدی باز هم خدمت به خود وخود و خلق می کردی. هر وقت چنین مصوبه ای شد من درصد جانبازیم را پایین تر از نرخ روز می فروشم.

کد خبر 737420

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha