فریاد خشم مردم پایتخت شور و شعور حسینی علیه استکبار جهانی

مردم پایتخت شور و شعور حسینی در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان بار دیگر خشم خود علیه استکبار جهانی را فریاد زدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، همزمان با سراسر کشور مردم پایتخت شور و شعور حسینی از نخستین ساعات آغاز راهپیمایی یوم الله 13 آبان در صفوف بهم پیوسته شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آل سعود سردادند.

 

در این روز حماسی اقشار مختلف مردم از اصناف مختلف در کنار دانش آموزان و دانش آموزان در مسیر راهپیمایی 13 آبان که از چهار راه امیر کبیر تا امامزاده سید ابراهیم (ع) برپا بودند انزجار خود از استکبار را به نمایش گذاشتند.

 

قرائت بیانیه‌ های دانش‌آموزی و دانشجویی در طول مسیر و اجرای سرود دانش ‌آموزی از دیگر برنامه های این راهپیمایی باشکوه بود.

 

رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به عنوان سخنران مراسم بزرگداشت 13 آبان در زنجان از این روز به عنوان نقطه عطفی در تاریخ انقلاب یاد کرد و گفت: تبعید امام موجب شد تا روز به روز ارتباط مردم با امام راحل بیشتر شود و همین موضوع زمینه پیروزی انقلاب را فراهم کرد.

 

سعید اوحدی با اشاره به اینکه ارتباط امام راحل با انقلابیون زمینه سقوط رژیم پهلوی را موجب شد، گفت: این پیروزی چشم جهانیان را خیره کرد.

 

وی با اشاره به اینکه به آتش کشیدن پرچم آمریکا و اسرائیل برای این است که خون شهدای انقلاب پایمال نشود، افزود: برای پیروزی این انقلاب شهدای بزرگی همچون شهید بهشتی، رجایی و باهنر تقدیم نظام اسلامی شده است.

 

رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با اشاره به اینکه 13 آبان روز بزرگداشت عزیزانی است که امانت بزرگی برای نظام هستند، گفت: این روز تجدید بیعتی با آرمان های امام راحل و مبارزانی است که در راه آزادی جهاد کردند.

 

در پایان این آیین قطعنامه تظاهرات سراسری یوم الله 13آبان ماه روز ملی استکبار جهانی در 10 بند قرائت شد.

کد خبر 737637

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha