اهدای ۷۹۲ سری جهیزیه به مددجویان آذربایجان شرقی

۷۹۲ سری جهیزیه با مشارکت خیران در شش ماهه نخست امسال به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد استان آذربایجان شرقی اهداشده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان در تبریز، «معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان آذربایجان شرقی» امروز در جمع خبرنگاران گزارشی از اهدای جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت ارائه داد.

ابراهیم جعفری، گفت: 792 سری جهیزیه با مشارکت خیران این استان در شش ماهه نخست امسال به نوعروسان تحت حمایت این نهاد اهداشده است.

 وی افزود: برای تأمین این تعداد جهیزیه دو میلیارد و 709 میلیون تومان از طریق مشارکت های مردمی کمک شده که از نظر ریالی نسبت به مدت مشابه سال گذشته 20 درصد رشد داشته است. 

جعفری تاکید کرد: بخشی از هزینه‌های تامین جهیزیه‌ها از محل اعتبارات دولتی و بخشی نیز با مشارکت خیران و مردم نیکوکار آذربایجان شرقی تهیه و در اختیار نوعروسان قرار می گیرد.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد آذربایجان شرقی یادآور شد: در شش ماهه نخست سال گذشته 761 سری جهیزیه با هزینه دو میلیارد و 256 میلیون تومان به نوعروسان نیازمند اهدا شد.

وی با اشاره به اهمیت کمک خیران آذربایجان شرقی در تامین جهیزیه نوعروسان، گفت: مشارکت مردم و خیران استان در تأمین جهیزیه، موجب ترویج فرهنگ ازدواج در بین جوانان و کمک به نیازمندان می‌شود.

 جعفری با اشاره به اجرای طرح کوثر توسط کمیته امداد، بیان کرد: پرداخت کمک‌هزینه تأمین جهیزیه و ازدواج به نوعروسان و فرزندان مددجویان باهدف ترویج سنت حسنه ازدواج و سبک زندگی اسلامی انجام می‌شود.

کد خبر 737723

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha