اعلام حمایت ویژه از راه اندازی کسب و کارهای خلاقانه فرهنگی و هنری در استان یزد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد از اعلام حمایت ویژه از راه اندازی کسب و کارهای خلاقانه فرهنگی و هنری در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد، مجید جوادیان زاده طی نشستی با اعلام این خبر گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد از راه اندازی گذرهای فرهنگ و هنر و همچنین فضاهای قابل تغییر به فضاهای فرهنگی و هنری حمایت می کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد هدف از این حمایت را ایجاد زمینه های مناسب برای توسعه سرمایه گذاری درحوزه فرهنگ و هنر، حمایت از سرمایه گذاری بخش خصوصی و پشتیبانی از کارآفرینی و فعالیت های نوآورانه اعلام کرد.

به گفته این مقام مسئول، راه اندازی این نوع کسب و کارهای فرهنگی باعث افزایش نشاط خدمات اجتماعی، کمک به توسعه پایدار شهری و احیای هویت شهری می شود.

جوادیان زاده در ادامه، کسب و کارهای فرهنگی مشمول را؛ کتابفروشی ها، فروشگاه های محصولات فرهنگی و هنری، سالن های کوچک خصوصی نمایش فیلم و تئاتر خصوصی، کارگاه های آموزشی هنری و فرهنگی، فروشگاه و کارگاه طراحی مد و لباس، شتاب دهنده و استارتاپ ها، موزه های خصوصی فرهنگی و هنری، خدمات دیجیتالی و کافه موزه های فرهنگی و هنری اعلام کرد.

وی گفت: اولویت این حمایت با تعاونی های هنرمندان و اهالی فرهنگ و هنر، صاحبان با سابقه کسب و کارهای فرهنگی و فعالیت هاو کسب و کارهای نوپای فرهنگی و هنری است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در پایان گفت: علاقه مندان برای کسب اطلاع بیشتر از این حمایت ها می توانند به این اداره کل مراجعه کنند.

کد خبر 738520

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha