بودجه شهرداری در راستای توسعه ورزش همگانی هزینه شود

آل‌هاشم با تاکید بر این‌که بودجه شهرداری باید در راستای توسعه ورزش به کار گرفته شود، گفت: حمایت از ورزش محلات، پایه ریزی برای ورزش های قهرمانی در همه رشته ها است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم» در دیدار اعضای هیأت فوتبال و مسئولان میادین فوتبال محلات تبریز اظهار داشت: محور بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با جوانان همیشه به ارتقای سطح علم، تهذیب نفس و توجه به آمادگی های جسمانی استوار بوده است.

امام جمعه تبریز ادامه داد: معیار ارزیابی جوانان ایران اسلامی رشادت و پایمردی فرزندان پاکباخته نسل سوم و چهارم انقلاب است که با آمادگی روحی و جسمی بالا در دفاع از حریم حرم اهل بیت دعوت حق را لبیک گفتند.

وی با تأکید بر این‌که فرهنگ و اخلاق دینی و اسلامی باید در میادین ورزشی بین جوانان ترویج داده شود، افزود: قهرمان پروری در هر رشته ورزشی بسیار حائز اهمیت است، چراکه مایه اقتدار کشور در میادین بین الملی می شود.

آل‌هاشم ادامه داد: پهلوان واقعی کسی است که به نفس خود غالب باشد، ترویج فرهنگ و اخلاق اسلامی در میادین ورزشی باید از سوی مسؤولان ورزشی استان بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

وی با تأکید بر بهره‌مندی از ظرفیت تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز و هوادارانش برای افتخار ایران اسلامی، گفت: انتظار داریم بودجه شهرداری نیز در راستای توسعه ورزش به کار گرفته شود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: سلامتی روح و جسم با داشتن برنامه ورزشی ممکن می شود و همه ورزشکاران به دلیل داشتن این سلامتی از آسیب های اجتماعی مصون می مانند.

امام جمعه تبریز تصریح کرد: حمایت از ورزش محلات و گسترش فرهنگ آن در جامعه، پایه ریزی برای ورزش های قهرمانی در همه رشته ها است و شورای شهر باید با تصویب لوایحی در این خصوص سلامت روحی و جسمی افراد جامعه را تامین کنند.

کد خبر 739946

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha