زرویی نصرآباد با نگاه موشکافانه و طنز انتقادی، جریان نوینی را در کشور رقم زد

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شاعر طنز پرداز کشورمان گفت: زرویی نصرآباد با نگاه موشکافانه و طنز انتقادی، جریان نوینی را در کشور رقم زد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، در پی درگذشت شاعر طنزپرداز کشورمان، مجید جوادیان زاده، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد پیام تسلیت صادر کرد که متن آن به شرح زیر است:

خبر درگذشت استاد ابوالفضل زرویی نصرآباد شاعر و نویسنده طنز پرداز یزدی الاصل، رویداد تلخ برای جامعه فرهنگی و هنری ایران است.


این شاعر و نویسنده به مدت طولانی به تحقیق و تتبع در ادبیات معاصر ایران پرداخت و در حوزه ادبیات طنز آثار متعددی را خلق کرد.


حضور مرحوم زرویی نصرآباد در عرصه مطبوعات، وجه دیگری از زندگی پربار و پرافتخار ایشان است که نگاه موشکافانه و طنز انتقادی وی جریان نوینی را در کشور رقم زد.


اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد ضمن گرامیداشت این شخصیت فرهنگی برای آن مرحوم آرزوی علو درجات و برای بازماندگان ایشان از درگاه خداوند بزرگ صبر و شکیبایی مسئلت می نماید.


لازم به ذکر است، ابوالفضل زرویی نصراباد که اصالتا اهل دهستان نصرآباد شهرستان تفت است شنبه شب بعلت ضایعه قلبی به دیار باقی شتافت.

کد خبر 744873

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha