ترویج گفتمان و معرفی دستاوردهای انقلاب مهمترین برنامه ما در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است

زارع ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: ترویج گفتمان و معرفی دستاوردهای انقلاب مهمترین برنامه ما در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، « سعید زارع» در نشست شورای سیاستگذاری و راهبردی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: بزرگداشت دهه فجر، بزرگداشت همه ارزش های والای انسانی و آرمان های پیامبران(ره) و امامان است.

وی افزود: نگاه ما به مراسم چهلمین سالگرد به مثابه مدیریت یک جنگ پیچیده با وجود تمامی هجمه ها و جنگ های روانی علیه انقلاب اسلامی است.

دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد خاطرنشان کرد: ترویج گفتمان انقلاب اسلامی و معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی یکی از مهمترین برنامه های ما در این ایام است که با نگاهی هنرمندانه و منطقی و مستدل به نسل جوان برسانیم.

زارع ادامه داد: اعتقاد ما این است که یکی از دستاوردهای انقلاب، بزرگداشت ایام فاطمیه (س) است که بر این اساس برنامه های این ایام را داریم.

وی گفت: گلبانگ تکبیر و نورافشانی در شامگاه 22 بهمن داریم و با توجه به ایام فاطمیه برنامه های خاصی را داریم و سعی داریم این برنامه های را به صورت محتوایی و بر اساس خدمت رسانی داریم.

زارع گفت: 40 سال ولایتمداری، رمز ماندگاری انقلاب اسلامی به عنوان شعار نهمین سالگرد 9 دی ماه است.

کد خبر 750031

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha