برگزاری بیش از هشت هزار عنوان برنامه به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در یزد

زارع ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: بیش از هشت هزار عنوان برنامه به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در یزد برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، «سعید زارع» در نشست خبری به مناسبت برنامه های بزرگداشت ایام الله دهه فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: شعار امسال 9 دی « چهل سال ولایتمداری، بصیرت و استقامت ، رمز ماندگاری انقلاب اسلامی» است که بیش از 500 برنامه در حوزه تبلیغی و تبیین و برگزاری برنامه های مختلف برنامه ریزی شده است.

وی افزود: چهل تدبیر بازگشت از نیمه راه، 22 گناه نابخشودنی سران فتنه، جدال نامیران نام کتاب هایی است که در سطح استان با عنوان مسابقات کتابخوانی برگزار می شود.

دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد تصریح کرد: غبارروبی مساجد، تولید و اجرای سرود خیابانی، از جمله برنامه های 9 دی است.

وی ادامه داد: در این راستا نیز همایشی با حضور مسئولان دستگاه های اجرایی و معاونین با عنوان « همایش چهل سال بصیرت و پایداری» در مرکز استان برگزار می شود.

دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد گفت: رویکرد این برنامه ها بصیرت بخشی، افزایش آگاهی است که رسانه ها در خط مقدم این بصیرت افزایی حضور دارند.

زارع گفت: ما در آستانه 11امین سالگرد سفر مقام معظم رهبری به یزد هستیم که این سفر نقطه عطفی در تاریخ یزد بود که 550 هزار نفر در میدان امیرچخماق یزد جمع شدند و تجلی ولایتمداری برای مردم یزد بود که این فرصتی برای تبیین شخصیت منحصر به فرد حضرت آقا است.

وی افزود: فتنه 88 یکی از پیچیده ترین فتنه ها بود که مدیریت و بصیرت حضرت آقا و پادزهر 9 دی صورت گرفت و ما توانستیم پیچ تاریخی را گذر کردیم.

دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد بیان کرد:ما بالغ بر 8 هزار برنامه اجرایی به مناسبت چهلمین سالگرد در سطح استان داریم که در یک هزار و400 مدرسه برنامه ریزی شده است.

زارع خاطرنشان کرد: فراگیری برنامه ها یکی از تاکیدات ما بود که در سطح استان آن را پیگیری کردیم و سعی کردیم موج خدمت رسانی را به مردم تا پایان سال داشته باشیم.

وی تصریح کرد: امسال مشارکت همه جانبه آحاد مردم در برپایی جشن ها را دنبال کردیم که نشست های مختلفی با گروه های مردمی، دانش اموزی و اقشار مختلف داشته ایم.

دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد گفت:امروز علی رغم همه فتنه ها کارنامه درخشانی داریم که « افتخار به گذشته و امید به آینده» به عنوان شعار امسال انتخاب شده است.

زارع بیان کرد: امروز تمام دشمنان نظام نیز اذعان می کنند ایران اسلامی جز مستقل ترین کشورها در سطح دنیا است.

کد خبر 752240

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha