سلسله کارگاه‌های بصیرت افزایی در تبریز برگزار می‌شود

سلسله کارگاه‌های بصیرت‌افزایی از امروز یکشنبه ۹ دی آغاز و تا پنجشنبه ۲۰ دی در مراکز فرهنگی شهرداری تبریز ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت‌الاسلام «احمد حمیدی» امروز در جمع خبرنگاران تبیین و تحقق فرمایشات حضرت امام راحل(ره) و عمل به فرامین مقام معظم رهبری را هدف اصلی برگزاری کارگاه‌های بصیرت‌افزایی عنوان کرد.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز، افزود: تبیین حماسه 9 دی بعنوان نماد عزت، استقلال و بصیرت مردمی، حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب، استواری اجتماع و بیعت مجدد مردم با آرمانهای والای حضرت امام خمینی(ره) و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی از دیگر اهداف برگزاری این کارگاه‌ها به شمار میرود.

وی گفت: مردم ولایت‌مدار و متدین تبریز، در طول تاریخ بارها در وقایعی همچون مشروطه، پیروزی انقلاب، ۸ سال دفاع مقدس و حماسه هشتم دی ماه ضمن تجدید بیعت با ولایت، هوشیاری و بصیرت خود را به زیباترین شکل به نمایش گذاشتند که این حضور هوشمندانه و با بصیرت مردم آذربایجان و ایران تجلی ایمان و اقتدار ملت در تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام حمیدی در ادامه گفت: حماسه عظیم 9 دی سرمایه‌ای بزرگ بود که در آن ملت ایران بار دیگر با آرمان های امام راحل و مقام معظم رهبری انقلاب تجدید بیعت کردند و توطئه های دشمنان داخلی، خارجی و فتنه گران را نقش بر آب ساختند و حماسه ای بزرگ برای همیشه تاریخ رقم زدند.

وی افزود: کارگاه‌های بصیرت‌افزایی با حضور اساتید برجسته و صاحب نظران مختلف از امروز یکشنبه ۹ دی تا پنجشنبه  ۲۰ دی در مراکز فرهنگی شهرداری تبریز برگزار می‌شود که عموم شهروندان می‌توانند به صورت رایگان در این نشست ها شرکت نمایند.

کد خبر 752198

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha