حماسه ۹ دی تلألو غیرت دینی ملت ایران بود

غیب‌پرور گفت: مردم بصیر و باوفا ایران با غیرت دینی خود به میدان آمدند و حماسه ای خلق کردند که طومار فتنه در هم پیچیده شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، سردار «غلامحسین غیب‌پرور» عصر امروز در همایش بزرگ 9 دی که در مصللی تبریز برگزار شد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران ثابت کرد که دین افیون ملت‌ها و آفت نیست، بلکه راهنمای سعادت بشری است.

رییس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه هنر امام راحل تاباندن نور اسلام به دل‌های مردم بود، خاطرنشان کرد: یکی از افتخارات انقلاب اسلامی پیروزی‌های متعدد در عرصه‌های سیاسی است.

وی با بیان این‌که از ابتدای انقلاب هر سال یک انتخابات را برگزار کرده‌ایم، افزود: برخی تصور می‌کردند آمریکا به ما لبخند خواهد زد؛ به جرات می‌گویم این تصور یا از جهل است یا دستشان در کاسه آنها است چرا که راه سومی وجود ندارد.

غیب‌پرور با بیان این‌که شکوفایی ملت در عرصه سیاسی و به ویژه انتخابات از دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی بوده است، گفت: آمریکا برخی حکومت‌ها را در قالب انقلاب مخملی تست کرده بود و در ایران رنگ سبز را در انتخابات ریاست جمهوری امتحان کرد و برخی از دشمنان داخلی هم خواب‌هایی برای کشور دیدند که تعبیر نشد.

رییس سازمان بسیج ادامه داد: آیا ندیدیم که هدف دشمن تضعیف کشور و رهبری بود و انتخابات را بهترین فرصت برای جمع‌آوری سفره انقلاب اسلامی دیده بود؟ تقلب را آنقدر گفتند که خودشان باور کردند و آمریکا هم به آن امیدوار شد.

وی ادامه داد: فتنه گران مقدسات دینی اهانت کردند؛ فتنه 88 حادثه سهمگینی بود که انقلاب اسلامی را به لبه پرتگاه برده و منافع ملی را به خطر انداخت. کار به جایی رسید که فتنه‌گران روز 6 دی به محضر امام حسین(ع) جسارت کردند.

غیب‌پرور ادامه داد: مردم بصیر و باوفا ایران با غیرت دینی خود به میدان آمدند و حماسه ای خلق کردند که طومار فتنه در هم پیچیده شد، 9 دی تبلور خونخواهی امام حسین(ع) در عصر حاضر بود.

وی با اشاره به این‌که 9 دی تلالو غیرت دینی بود افزود: فتنه‌ها همچنان ادامه دارد، آمریکایی‌ها دست از سر ما بر نخواهند داشت چرا که کمترین چیزی که آنان راضی می کند، نبودن اسلام، انقلاب و قرآن است.

کد خبر 752575

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha