بازخوانی ابعاد مختلف فتنه ۸۸ ضرورت دارد

آل‌هاشم گفت: فتنه ۸۸ انتیجه طراحی و برنامه ریزی طولانی مدت و پیچیده سرویس‌های اطلاعاتی و دشمنان نظام جمهوری اسلامی بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت‌الاسلام والمسلمین «سیدمحمدعلی آل هاشم» عصر امروز در همایش بزرگ حماسه 9 دی که در مصلای اعظم تبریز برگزار شد، اظهار داشت: فتنه 88 رانتیجه طراحی و برنامه ریزی طولانی مدت و پیچیده سرویس‌های اطلاعاتی و دشمنان نظام جمهوری اسلامی بوده است.

وی با بیان این‌که عناصر داخلی هم آگاهانه یا ناآگاهانه و یا از روی غفلت پازل‌های دشمن را تکمیل کردند، گفت: حماسه ۹ دی را باید برای همیشه زنده نگه داریم؛ البته حضور حماسی امروز مردم تبریز نشانگر تلاش‌های مردمی برای زنده نگه داشتن آن روز تاریخی است.

امام جمعه تبریز با تاکید بر این‌که امروز مردم بار دیگر با آرمان‌های انقلاب و امام و با اهداف بلند مقام معظم رهبری تجدید پیمان کرده و توطئه‌های دشمنان انقلاب و نظام را نقش بر آب کردند، افزود: هنوز احتمال فتنه جدید دشمن علیه انقلاب اسلامی وجود دارد.

وی با بیان اینکه در فتنه 88 نکات بسیار مهمی وجود دارد خاطرنشان کرد: فراموشی آن فتنه، توطئه‌ها و فتنه‌های دیگری بر ما تحمیل می‌کند چراکه مقام معظم رهبری هم در سال های مختلف به یادآوری این حرکت براندازانه تاکید کردند.

آل‌هاشم با اشاره به اینکه حضور پرشکوه ملت در انتخابات 88 می‌توانست علاوه بر استحکام بیشتر داخلی در افقی وسیع تر، دامنه نفوذ ایران را در عرصه جهانی افزایش دهد، گفت: متاسفانه فتنه گران باعث شدند دشمن برای نفوذ به ایران امیدوارتر شده و تحریم‌ها و فشارها را افزایش دهد.

 

کد خبر 752567

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha