۹ دی عامل تحکیم پیوند ناگسستنی مردم با انقلاب بود

حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم گفت: تحکیم پیوند ناگسستنی مردم با انقلاب و نظام اسلامی از دستاورد های حماسه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی امروز در مراسم افتتاح مجتمع قضایی شهید بهشتی تبریز اظهار داشت: خشم مقدس مردم ولایت مدار و عاشورایی ایران در ۹ دی ماه به سیلی خروشان در خیابان ها تبدیل شد تا پلیدی فتنه گران از دامان میهن عزیزمان پاک شود.

وی با بیان این‌که نهم‌ دی ماه نقطه درخشان در تاریخ پرافتخار ایران اسلامی است، خاطرنشان کرد: توطئه های سال ۸۸ دشمنان تلاشی مذبوهانه برای تلخ کامی مردم از شیرینی حضور حداکثری در پای صندوق های رای بود، بزرگترین خیانت در فتنه ۸۸ امیدوار کردن دشمن برای طرح ریزی در جهت براندازی نظام اسلامی بود.

امام جمعه تبریز ادامه داد: نبود شناخت، بصیرت و زمان شناسی عده ای معدود در داخل، توطئه از پیش طراحی شده دشمنان را در سال ۸۸ اجرایی کرد که پیامدهای منفی آن هنجار شکنی و توهین به مقدسات مردم در روز عاشورا را به دنبال داشت. در همان برهه تاریخی در حالی که مقامات آمریکایی به نقش بدیل ایران در منطقه اذعآن داشتند جریانات پس از انتخابات، فشارها، زیاده خواهی و تحریم ها را علیه مردم تشدید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم تصریح کرد: حماسه ۸ دی مردم تبریز و به دنبال آن شکوه حماسه ۹ دی سراسر ایران فتنه دشمنان را ناکام و نقش بی بدیل بصیرت و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری را در خنثی سازی نقشه های مستکبران ، بر همگان روشن ساخت.

وی ادامه داد: پیوند ناگسستنی مردم با انقلاب و نظام اسلامی از دستاورد های حماسه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است که ملت ایران با تمسک به ارزش های دینی در برابر رفتارهای ضد دینی تا پای جان ایستادند. وحدت، رمز پیروزی ملت و دولت در برابر دشمنان است از این رو باید با اتحاد، انسجام و یکدلی چشم طمع زیاده خواهان را کور کنیم.

امام جمعه تبریز یادآور شد: در آستانه ۴۰ سالگی انقلاب دشمنان در تلاش هستند با تمرکز به مشکلات اقتصادی و اعتراضات صنفی جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی کمرنگ کنند اما همان طوریکه در برهه های مختلف پاسخ ملت به بدخواهان نظام دندان شکن بوده است ؛ اینبار هم با مشت های محکم جواب یاوه گویان را خواهند داد.

کد خبر 752398

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha