نمایشگاه « دستاوردهای انقلاب اسلامی» با حضور استاندار یزد آغاز به کار کرد

نمایشگاه « دستاوردهای انقلاب اسلامی» همزمان با ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی در محل کارخانه جنوب یزد به صورت رسمی آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، نمایشگاه « دستاوردهای انقلاب اسلامی» همزمان با ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور محمد علی طالبی، استاندار یزد در محل کارخانه جنوب یزد به صورت رسمی آغاز به کار کرد.

استاندار یزد در این مراسم گفت: یکی از راهکارهای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی این نمایشگاه است که از این طریق می توانیم این دستاوردهای را به مردم ارائه دهیم.

در ادامه این مراسم نیز استاندار یزد از غرفه های مختلف نمایشگاه بازدید کرد و از نزدیک با دستاوردهای ارائه شده در این نمایشگاه بازدید کرد.

در این نمایشگاه 152 غرفه دستگاه های مختلف استان محتوای اقتصاد مقاومتی، دستاوردهای بهداشتی و درمانی، صنایع دستی، مدیریت شهری، علمی و آموزشی، فناوری، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و دینی مذهبی خود را به نمایش گذاشتند.

لازم به ذکر است، این نمایشگاه فعالیت خود را از 20 بهمن آغاز و همه روزه تا 24 بهمن ماه از ساعت 15 الی 21  در محل کارخانه جنوب(خیابان آیت‌الله کاشانی یزد) برای بازدید عموم دایر است.

کد خبر 764884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha