برگزاری چهارمین  جشنواره فجر روستایی در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلا می در شهرستان تفت

چهارمین جشنواره فجر روستایی در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلا می در شهرستان تفت با تجلیل از برگزیدگان این شهرستان برگزار شد.

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، جشنواره فجر روستایی در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلا می با حضور اقشار مردم ومسئولین  در شهرستان تفت  برگزار شد و علاوه بر نمایشگاه توانمندی های روستائیان واجرای گره های سرود ونمایشی، ازنخبگان وکار آفرینان این شهرستان تجلیل شد.


احمدیان، بخشدار بخش مرکزی شهرستان تفت در این مراسم گفت: در این جشنواره علاوه  بر معرفی کارآفرینان، نخبگان و تجلیل از خانواده معزز شهدا، توانمندی هاو دستاوردهای روستائیان به نمایش گذاشته شد.


 احمدیان افزود: امسال در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از 40 نفر نخبگان وکار آفرینان این شهرستان هم تجلیل به عمل آمد.

دهقانی فیروزآبادی، نماینده مردم شهرستان تفت ومیبد در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم گفت: برگزاری اینگونه جشنواره ها تاثیر بسزایی در کارآفرینی روستا ئیان دارد، چرا که روستائیان تشویق می شوند تا فعالیت کاری و فکری خود را بالا ببرند.


دهقانی فیروز آبادی در ادامه افزود: این جشنواره ها باید خروجی  خوبی هم داشته باشد و ما  امیدواریم که در سال آینده تعداد کارآفرینان این شهرستان افزایش پیدا کند.


فرماندار شهرستان تفت نیز در ادامه این مراسم گفت: در چهارمین سال بر گزاری جشنواره فجردر شهرستان تفت  از 2 اثر فرهنگی رونمایی شد که  کتابی بنام گذری بر هدش(دهبالا) که ضمن تعیین مشخصات جغرافیائی منطقه، به معرفی محلات ده گانه ده بالا، آثار باستانی، مراسمات بومی  و مذهبی، شهدا، علما  و بزرگان و احیا  نام اولیه ده بالا اشاره شده و دومین اثر رونمایی  تمبر قله سنگی است که در آثار ملی به ثبت رسیده است.

کد خبر 766717

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha