برگزیدگان جشنواره شعر ایثار و مقاومت معرفی شدند

آیین اختتامیه چهارمین جشنواره استانی شعر ایثار و مقاومت در شهرستان شبستر برگزار و نفرات برتر این جشنواره معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، چهارمین جشنواره استانی شعر ایثار و مقاومت شهرستان شبستر با موضوع ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت، دهه فجر و انقلاب اسلامی، امر به معروف و نهی از منکر، صیانت از فرهنگ و هویت دینی، ملی و  شعار سال "اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی  "بصورت استانی برگزار شد و طی آئینی نفرات برتر این جشنواره معرفی شدند.

همچنین در این جشنواره در بخش اصلی محمد شکری‌فرد به عنوان نفر اول، ابراهیم غفاری به عنوان نفر دوم و عارف ساسانی به عنوان نفر سوم معرفی شدند.

بنابر این گزارش، در بخش آزاد امیر حسین دوست‌زاده به عنوان نفر اول، وجیهه اقبالی به عنوان نفر دوم و یعقوب حضرتی به عنوان نفر سوم معرفی شدند.

وحید حسین‌زاده، معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی، در این آیین برگزاری چنین جشنواره‌هایی را در شکوفاسازی و بالفعل کردن استعدادهای بالقوه مهم و تاثیرگذار عنوان کرد.

وی رویکرد اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان را حمایت از برگزاری جشنواره‌هایی با محوریت تولید آثار فاخر در رشته‌های مختلف فرهنگی و هنری عنوان کرد.

رضایی، فرمانده سپاه ناحیه شبستر نیز در سخنانی ضمن تسلیت شهادت مظلومانه عده کثیری از پاسداران در جنوب شرق ایران اسلامی برگزاری جشنواره هایی با محوریت دفاع مقدس و انقلاب اسلامی رادارای اهمیت عنوان و تاکید کرد ما هرچه داریم از برکت خون شهداست و تا زمانی که هنرمندان و شاعران در مسیر ارزشهای اسلام و انقلاب حرکت کنند دشمنان جرات تهاجم به فرهنگ ما را نخواهد داشت.

کد خبر 766819

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha