برگزاری نمایشگاه های علوم قرآنی بستر فهم معارف قرآنی را فراهم می کند

مدیر روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری بابیان اینکه برگزاری نمایشگاه های علوم قرآنی بستر فهم معارف قرآنی را فراهم می کند گفت: تمسک به قرآن منجر به رشد فرهنگ عمومی در جامعه می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، فیروز صفوی شب گذشته (۲۵ اردیبهشت) در نمایشگاه کتاب، نرم افزار و محصولات قرآنی که در فرهنگسرای بزرگ ارشاد شهرکرد برپا شده است گفت: گرایش به سمت قرآن موجب کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه می شود.

 

مدیر روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری بابیان اینکه برگزاری نمایشگاه های علوم قرآنی بستر فهم معارف قرآنی را فراهم می کند افزود: تمسک به قرآن منجر به رشد فرهنگ عمومی در جامعه می شود.

 

وی بابیان اینکه ماه مبارک رمضان فرصت مناسبی برای توسعه و ارتقای فرهنگ قرآنی است ابراز کرد: برپایی نمایشگاه های قرآن در ماه مبارک رمضان کمک شایانی به توسعه و ارتقای فرهنگ قرآنی می کند.

 

صفوی بابیان اینکه برپایی نمایشگاه های قرآن زمینه رشد استعدادهای قرآنی را فراهم می کند تصریح کرد: با برگزاری کارگاه های قرآنی مختلف در غرفه فعالیت های جنبی نمایشگاه، علاقه مندان به قرآن با مطالب جدیدی توسط اساتید برجسته استان آشنا می شوند.

 

مدیر روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری برپایی نمایشگاه های علوم قرآنی امسال در استان نیازهای مردم در حوزه قرآن را فراهم کرده است گفت: بیش از 50 غرفه مختلف در حوزه قرآن برای فراهم کردن نیاز مردم در نمایشگاه های علوم قرآنی برپا شده است.

 

وی، هنرهای تجسمی، عفاف و حجاب، مراسم و محافل قرآنی، اجرای تئاتر، برگزاری شب های شعر و خاطره، اکران فیلم های کوتاه و بلند، غرفه قرآن بخوانید و جایزه بگیرید، شفاخانه قرآنی، فروش صنایع دستی، غرفه محصولات قرآنی کانون های فرهنگی هنری مساجد، نشست های علمی و فرهنگی و برگزاری کارگاه های تخصصی ویژه کودک و نوجوان را از جمله غرفه های نمایشگاه کتب و نرم افزار های علوم قرآنی عنوان کرد.

 

خاطرنشان می شود: نمایشگاه کتاب، نرم افزار و محصولات قرآنی تا روز یکشنبه ۲۹ اردیبهشت ادامه دارد و علاقه مندان می توانند از ساعت ۱۵ تا ۲۲ شب از این نمایشگاه دیدن کنند.

 

کد خبر 790202

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha