مهمترین هدف روابط عمومی ها، مردم گرایی است

صالحی ضمن گرامیداشت هفته روابط عمومی گفت: مهمترین هدف روابط عمومی ها، مردم گرایی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، «علی صالحی » در نشست خبری برنامه های هفته روابط عمومی با اشاره به برنامه های این هفته گفت: پوستر هشتگ پاسخگو هستیم، میزگرد روابط عمومی، بازدید دانشجویان از روابط عمومی استانداری، اتاق بخش خصوصی روابط عمومی استانداری یزد برای اولین بار در استان، همایش دوچرخه سواری ویژه مدیران روابط عمومی، بازدید از باشگاه خبرنگاران جوان، دیدار اعضای هیات رئیسه با مدیران کل سابق روابط عمومی استانداری یزد از جمله برنامه های ما در هفته روابط عمومی است.

وی افزود: دیدار اعضای هیات رئیسه با مدیران دستگاه های اجرایی که پیش از این سابقه روابط عمومی را داشته اند، حضور فعال در نمازجمعه یزد، رونمایی از سامانه پیامکی پیشنهادها و انتقادات، حضور در برنامه تلویزیونی ماه مهربانی، دیدار با خانواده مرحومین روابط عمومی ها نیز در این هفته برگزار می شود.

مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد خاطرنشان کرد: نگارش پیام ها در زمینه روابط عمومی، برگزاری دوره های سبک زندگی و امداد و نجات و رونمایی از لوگوی جدید روابط عمومی نیز در دستور کار قرار گرفته است.

صالحی تصریح کرد: بیشترین انتقاد امروز عدم پاسخگویی مدیران روابط عمومی است اما ما سعی داریم در شورای هماهنگی روابط عمومی ها این امر را تصحیح کنیم.

وی گفت: اولین هدف هیات رئیسه روابط عمومی ها تبدیل شدن آنها به رسانه و اطلاع رسانی شود و با ارائه بیانیه ها و پاسخگویی ها این امر را تقویت کنیم.

مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد بیان کرد: هدف ما روابط عمومی مردم گرایی است و در این زمینه نیز سعی داریم که برای مردم و اعتماد مردم کار کنیم.

صالحی ادامه داد: اگر رسانه ها خوب هشتگ پاسخگو را به جامعه معرفی کنند به خوبی می توانیم جوابگو شویم و پاسخ درخواست ها و شکایات مردمی را بگیریم.

کد خبر 790208

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha