نشست شب شعر « نان و ریحان» در یزد برگزار شد +تصاویر

نشست شب شعر « نان و ریحان» با حضور شاعران استانی در محل نمایشگاه علوم قرآنی یزد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، نشست شب شعر « نان و ریحان» با حضور مجید جوادیان زاده، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد، غلامعلی سفید، رئیس شورای اسلامی شهر یزد، عباس ملازینلی، رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری یزد، فخر السادات خامسی، مدیر کل امور اجتماعی استانداری یزد، دانش یزدی مدیر کل امور بانوان استانداری یزد و جمعی از شاعران استانی در محل نمایشگاه علوم قرآنی یزد برگزار شد.

مجید جوادیان‌ زاده، در این نشست گفت: در عصر جدید فعالیت های انجمن شعر و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تلاش خواهیم کرد که حق شعر را ادا کنیم زیرا شاید هنر شعر به دلیل نجابت، در دوره ای بدان کمتر توجه شده است.

وی با اشاره به فعالیت های این اداره کل در زمینه شعر افزود: امیدواریم سال 98 شاهد شکوفایی در بخش شعر باشیم.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد خاطرنشان کرد: شعر، جزئی از اجزای هویت ما ایرانی ها است و هرچه بیشتر در جهت ترویج، تثبیت و تقویت آن بکوشیم به استمرار هویتی خود کمک خواهیم کرد و بحث هایی مانند گسست نسل ها که دغدغه جوامع امروزی است، اتفاق نخواهد افتاد.

جوادیان‌ زاده ادامه داد: انجمن های شعر ما در استان الان در چارچوب تمهیدات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حال ثبت هستند که این اقدام، مسیر همگرایی ما را هموار خواهد کرد و این فعالیت ها شناسنامه دار می شوند.

لازم به ذکر است این نشست شب شعر به همت انجمن نخبه پروان اوج هنر و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد برگزار شد.

کد خبر 792245

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha