نظارت بر قیمت های بازار تشدید یابد

آیت الله پورمحمدی با تأکید بر ضرورت نظارت جدی متولیان امر بر قیمت های بازار گفت: مقابله با پدیده های شومی همچون گران فروشی و احتکار باید به صورت جدی پیگیری شود.

آیت الله «محمدتقی پورمحمدی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز با اشاره به مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم اظهار داشت: جنگ امروز دشمن در عرصه های اقتصادی مشهود است.

نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: با وجود برخی مشکلات داخلی از جمله مشکلات اقتصادی و معیشتی، ملت ایران همواره پشتیبان نظام اسلامی بوده و راه مقاومت و ایستادگی را بر غلبه بر دشمن انتخاب کرده اند.

امام جمعه مراغه افزود: مسؤولان و دولتمردان نیز همراه و همگام با آحاد مردم، وظیفه دارند در حد توان خود از مشکلات موجود جامعه و مردم بکاهند و در این زمینه اهتمام کنند.

وی با اشاره به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص لزوم صبر و ایستادگی در برابر توطئه های دشمنان گفت: تدابیر رهبری همواره راهگشای کشورمان در صحنه های خطیر بوده است.

آیت الله پورمحمدی افزود: آمریکا می داند و فهمیده است که ایران مانند عراق، سوریه، افغانستان و ویتنام نیست که بتواند به آن تعرضی کند؛ از این رو در صورت هرگونه تقابل با کشورمان در باتلاقی عمیق فرو خواهد رفت.

وی ادامه داد: در جامعه اسلامی و در داخل کشور متاسفانه برخی عدم نظارت ها موجب شده عده ای به فکر سواستفاده های اقتصادی و پرکردن جیب خود باشند که رسالت مسؤولان مقابله و برخورد قاطع با این سودجویان است.

امام جمعه مراغه با تأکید بر ضرورت نظارت جدی متولیان امر بر قیمت های بازار گفت: مقابله با پدیده های شومی همچون گران فروشی و احتکار باید به صورت جدی پیگیری شود.

کد خبر 793070

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha