دیدار همزمان دو وزیر دولت با امام جمعه تبریز

وزرای علوم، تحقیقات و فناوری و راه و شهرسازی در دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین «سیدمحمدعلی آل هاشم» امروز در دیدار وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: خط آهن تبریز به میانه یکی از مهم‌ترین و قدیمی‌ترین پروژه‌های حمل‌ونقل کشور است که از سال ۱۳۷۹ عملیات احداث آن آغاز شده و با گذشت قریب به ۲۰ سال همچنان این پروژه نیمه‌تمام مانده است.

امام جمعه تبریز همچنین با انتقاد از وضعیت نامناسب جاده‌ها و آزاد راه‌های استان، گفت: تسریع در اتمام پروژه‌های نیمه تمام که عملیات اجرایی برخی از آنها ۲۰ سال پیش شروع شده و بازسازی و بهسازی راه‌های مواصلاتی اصلی ترین خواسته مردم از مسئولان وزارت راه و شهرسازی است.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم در ادامه با اشاره به جاده اهر – تبریز گفت: این محور که به جاده مرگ مشهور است نیازمند توجه و اختصاص بودجه لازم تکمیل و بهره برداری است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی به اتوبان تبریز-سهند هم اشاره کرد و از وزیر راه و شهرسازی خواست برای اتمام این پروژه اقدام لازم را در کمترین زمان ممکن انجام دهد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود برگزاری چهارمین جشنواره بین‌المللی خلاقیت و نوآوری تبریز در هنرهای دستی و صنایع دستی،را بسیار ارزشمند دانست و از تلاش های دانشگاه هنر اسلامی تبریز و وزارت علوم در برگزاری این رویداد مهم هنری در تبریز تقدیر کرد.

کد خبر 799534

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha