۶۵۰ ورزشکار و قهرمان خراسان جنوبی تجلیل شدند

طی مراسمی با حضور استاندار خراسان جنوبی و جمعی از مسئولان از ۶۵۰ نفر از ورزشکاران، افتخارآفرینان، مدال آوران و قهرمانان خراسان جنوبی تجلیل و قدردانی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «مهران سرپرست» امروز (25 خرداد) در همایش تجلیل از ورزشکاران، مدال آوران و فعالان حوزه ورزش خراسان جنوبی اظهار داشت: ورزش استان خراسان جنوبی در بین 12 استان درجه سوم قرار گرفته که نشان از زحمات پیشکسوتان، مربیان، داوران، روسا، دبیران و خزانه داران است.

 

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی با بیان اینکه سال گذشته جامعه ورزش و جوانان افتخارات زیادی را در استان کسب کردند، گفت: با توجه به پتانسیل ها و ظرفیت ها در سنوات آتی افتخاراتی بیش از این و در شان استان رقم خواهیم زد.

 

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی گفت: در سال جاری نخستین سهمیه المپیک توکیو 2020 به نام استان ثبت شد.

 

سرپرست نماد توجه به ورزش استان را توسعه ورزش قهرمانی دانست و افزود: هم اکنون سهم استان در ورزش ملی بسیار اندک است.

 

وی بیان کرد: با توجه به ورزش پایه و همکاری مشترکی که در قالب تفاهم نامه مشترک با آموزش و پرورش منعقد شده، امید است مسیر توسعه ورزش قهرمانی در استان هموار شود. 

 

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی گفت: با توجه ویژه دولت و مجلس در راستای توسعه ورزش ملی، در بحث توسعه امکانات و زیرساخت ها، بخشی از عواید حاصل از ارزش افزوده به سمت ورزش روانه و توانستیم ظرفیت خوبی از این اعتبارات را به عنوان یک فرصت ملی استفاده کنیم.

 

ساخت  155 پروژه روباز و سرپوشیده در خراسان جنوبی

سرپرست از ساخت  155 پروژه روباز و سرپوشیده در استان با توجه به ابلاغ اعتبارات ملی و استانی، کمک خیرین و بنیاد مستضعفان خبر داد و گفت: امیدواریم تا سال 1400؛ به سرانه معقول فضای ورزشی برسیم.

 

وی افزود: خراسان جنوبی رتبه دوم کشور را از نظر ارتقای جمعیت ورزشکار سازمان یافته کسب کرده و اتفاقات بسیار خوبی در بخش ورزش همگانی، روستایی و عشایری افتاده است.

 

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی با بیان اینکه امروز از مرز 33 هزار ورزشکار سازمان یافته گذر کرده ایم، تصریح کرد: امیدواریم امسال این رقم به 40 هزار نفر افزایش یابد، که بدون شک این قابلیت در جوانان، مدیران و کمیته های ورزشی استان وجود دارد.

 

سرپرست از برگزاری 930 جشنواره و همایش در مناطق روستایی و عشایری خبر داد و گفت: امروز دهها هزار نفر به صورت مشارکت کننده در توسعه ورزش همگانی و بخش ورزش روستایی و عشایری فعال هستند.

 

 

 

کد خبر 799985

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha