هرگونه مذاکره‌ با آمریکا؛ ذلت و خواری به دنبال دارد

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم گفت: هرگونه مذاکره‌ای با دولت آمریکا؛ ذلت و خواری به دنبال داشته و البته مقابله با آن اوج عزت و سربلندی است.

به گزارش خیرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین «سیدمحمدعلی آل‌هاشم» امروز در دیدار اعضای حزب مؤتلفه اسلامی در آذربایجان شرقی، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار نخست وزیر ژاپن همان راه امام خمینی را با همان صلابت و اقتدار به جهانیان اثبات کرد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با اشاره به سیاست عزت و اقتدار نظام اسلامی ایران در مقابله با دشمنان خاطرنشان کرد: توجه به ترفندهای دشمن برای تضعیف روحیه مقاومت و ایستادگی و مقابله با این ترفندها هم به نوبه خود در استمرار موفقیت آمیز انقلاب اسلامی مؤثر است.

وی با تأکید بر تبعیت از رهبری نظام برای مقابله با حرکت‌های موذیانه و مذبوحانه دشمنان ملت ایران گفت: توجه بیش از پیش به قدرت بازدارندگی نظام اسلامی در برابر تهدیدات دشمن امری ضروری است.

امام جمعه تبریز در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که عده‌ای تصور می‌کنند عدم مذاکره با آمریکا عامل نابودی است، گفت: این تصور باطل و عقیده‌ای است که به بیراهه می‌رود.

وی تصریح کرد: این افراد کور خوانده‌اند و باید بدانند ایران هرگز تسلیم دشمنان نشده و به مذاکره با آمریکا نخواهد نشست، چون هرگونه مذاکره‌ای با این دولت سخیف ذلت و خواری به دنبال داشته و البته مقابله با آن اوج عزت و سربلندی است.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم خاطرنشان کرد: همان گونه که امام خمینی(ره) در قضیه مک فارلین با قدرت و حکمت در برابر آمریکا ایستاد، در حال حاضر نیز رهبری انقلاب مانند امام راحل محکم و استوار عزت و اقتدار ایران اسلامی دفاع می‌کند.

کد خبر 800673

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha