مرکز نوآوری و شتابدهی سلامت تبریز افتتاح شد

معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری امروز در جریان سفره یک روزه به آذربایجان شرقی؛ مرکز نوآوری و شتاب دهی سلامت دانشگاه علوم پزشکی تبریز را افتتاح کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «سورنا ستاری» امروز در جریان سفره یک روزه به آذربایجان شرقی؛ مرکز نوآوری و شتاب دهی سلامت دانشگاه علوم پزشکی تبریز را با ۵ میلیارد تومان سرمایه گذاری و ۲ هزار مترمربع زیربنا افتتاح کرد.

معاون علمی و فناوری رییس جمهوری   ساختمان جدید مرکز رشد فناوری دانشگاه تبریز را افتتاح و سپس از نمایشگاه خلاقیت و نوآوری در هنرهای اسلامی و صنایع دستی دانشگاه هنر تبریز دیدن کرد.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری همچنین در عزیمت به منطقه آزاد ارس برای بازدید از فعالیت شرکت‌های دانش بنیان این منطقه، از فعالیت ۲ شرکت دانش بنیان در شهرک سرمایه گذاری خارجی تبریز نیز بازدید کرد.

معاون علمی و فناوری ریاست جمهور در جریان بازدید از منطقه آزاد ارس و مرکز رشد واحدهای فناور، و هم زمان با آغاز به کار صندوق پژوهش و فناوری ارس مبلغ ۱۸ میلیارد تومان برای تقویت صندوق از طرف معاونت علمی و فناوری ریاست جمهور اختصاص داد.

گفتنی است، پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی، منطقه آزاد ارس، صندوق نوآوری و شکوفایی و شرکت همگامان سیستم، سرمایه گذاران این صندوق می باشند.

کد خبر 801064

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha