جشن روز دختر در کانون شهید حججی برگزار می شود

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید حججی بیرجند از برگزاری جشن روز دختر خبر داد و گفت: همچنین همزمان با دهه کرامت دو مسابقه کتابخوانی در این کانون برگزار می شود.

«مریم نذری» در گفتگو با خبرنگار شبستان در بیرجند اظهار داشت: همزمان با دهه کرامت،‌ برنامه های مختلفی به همت این کانون و با همکاری مسجد و پایگاه مقاومت بسیج برگزار می شود.

 

وی با اشاره به اینکه جشن روز دختر در اولین روز از دهه کرامت با حضور پرشور دختران برگزار می‌شود، افزود: با همکاری دفتر آستان قدس رضوی در خراسان جنوبی تلاش می شود پرچم بارگاه منور امام رئوف به این جشن آورده شود و در پایان از افراد مزین به نام حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها تقدیر شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید حججی بیرجند ادامه داد: همچنین دو مسابقه کتابخوانی از سبک زندگی امام رضا علیه السلام و خواهر بزرگوارش در دهه کرامت برگزار و به افرادی که پاسخ صحیح بدهند، جوایزی به قید قرعه داده می شود.

 

وی با اشاره به همزمانی دهه کرامت با هفته عفاف و حجاب گفت: مقرر شده است مسابقه نقاشی حجاب ویژه کودکان نیز در این ایام برگزار شود و در صورت تامین اعتبار، آمادگی برپایی نمایشگاه عفافو حجاب در محل مسجد را داریم.

 

نذری یادآور شد: با توجه به فعالیت موثر رابطان خواهر و برادر کانون شهید حججی، در دهه کرامت با حمایت ستاد کانون‌های مساجد استان از این دو فعال فرهنگی تجلیل خواهد شد.

 

نذری به برپایی کلاس‌های فراغتی از سوی کانون هم اشاره کرد و اظهار داشت: کلاس‌های قرآن، تجوید و روانخوانی،‌ حفظ جزء ۳۰، قصه‌گویی و شعرخوانی، احکام، خیاطی و کلاس‌ ریاضی برای تابستان امسال پیش بینی شده که برخی از کلاس‌ها برگزار می شود.

کد خبر 801902

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha