مراسم سالروز شهادت شهید حججی در یزد برگزار شد

مراسم سالروز شهادت شهید حججی با حضور خانواده این شهید در یزد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، همزمان با سالروز شهادت شهید حججی، مراسم بزرگداشت این شهید با حضور خانواده وی در محل سالن آمفی تئاتر حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد برگزار شد.

 

مشتاقیون معاون مالی اقتصادی شهرداری یزد ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهید حججی گفت:  این شهید مظهر پاکبازی، مقاومت و از خود گذشتگی برای شهدای مدافع حرم ما بود.

رضا پورشمسی، فرمانده سپاه الغدیر یزد در این مراسم گفت: وقتی در سوریه این درگیری ها صورت می گیرد ما شاهدیم که  از 92 کشور جهان جنازه هایی می بینیم که این نشان از تلاش استبار برای حمله به تفکر تشیع است.

پورشمسی گفت: ما همیشه به عنوان انسان شیعه باید سعی کنیم تا جریانات اسلامی و تشیع را در جهان مورد بررسی قرار داده و جامعه را با آنها آشنا کنند.

فرمانده سپاه الغدیر یزد ادامه داد: آنچه شهدا مدافع حرم انجام دادند تنها دفاع از حرم  حضرت زینب(س) و رقیه (س) نبود بلکه این دفاع از حرم امن تشیع و تفکر شیعی و امامت دوازده امام(ره) بود.

 

در ادامه این مراسم نیز خانواده شهید حججی در این مراسم حضور پیدا کردند که مورد استقبال خانواده شهدای مدافع حرم استان یزد قرار گرفتند.

لازم به ذکر است، این مراسم به میزبانی پایگاه مقاومت بسیج شهید صدوقی شهرداری و پایگاه مقاومت بسیج شهید حججی منطقه چهار برگزار شد.

 

کد خبر 819445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha