برگزاری ۴۷۰ برنامه به مناسبت   عید  غدیر در یزد

ملازینلی با اشاره به برنامه های این سازمان به مناسبت اعیاد غدیر و قربان گفت: از ابتدای هفته جاری تا روز عید مباهله، بیش از ۴۷۰ برنامه در قالب ۳۱ عنوان اجرا می شود که برنامه های امروز و امشب به مناسبت عید سعید غدیر به شکل ویژه برگزار می شود.

عباس ملازینلی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد گفت: از ابتدای هفته جاری تا روز عید مباهله، بیش از ۴۷۰ برنامه در قالب ۳۱ عنوان اجرا می شود که برنامه های امروز و امشب به مناسبت عید سعید غدیر به شکل ویژه برگزار می شود.

مسئول سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری یزد ادامه داد: امروز شنبه 26 مرداد ماه برنامه های مختلفی در سطح شهر یزد که برگزاری مسابقات ورزشی ویژه کارمندان شهرداری و نیروهای مسلح در سالن شهید مدیری، پرده خوانی چند رسانه ای غدیر در بلوار شهید دشتی جنب حسینیه ابوالفضل(ع) و بلوار مدرس مسکن مهر و مسجد المهدی(عج) و  صفائیه بلوار شهید قندی در مسجد امام حسین (ع) از جمله این برنامه ها است.

وی گفت: در این راستا جشن های محله ای غدیر نیز برگزار می شود که در بوستان سلمان آزادشهر، کوچه 63 فرودگاه، پل نواب نیز برگزار می شود.

ملازینلی ادامه داد: برپایی ایستگاه سلامت در بوستان سلامت  و سرود خیابانی  در محله اسکان نیز از دیگر برنامه های ما در شهر یزد است که امیدواریم بتوانیم اعیاد غدیر و قربان به خوبی برنامه داشته باشیم.

کد خبر 821582

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha