اهتمام شورا و شهرداری نگاه متفاوت در زمینه کتاب و کتابخوانی بوده است

​عزیزی با اشاره به برنامه های پایتخت کتاب ایران گفت: اهتمام شورا و شهرداری نگاه متفاوت در زمینه کتاب و کتابخوانی بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، « عباس ملازینلی » در نشست انجمن کتابخانه های عمومی استان یزد که با حضور استاندار یزد برگزار شد، گفت: ما طرح ریزی برنامه های اثربخش در زمینه کتاب و کتابخوانی اهتمام ویژه ای داشته ایم که سعی بر علاقمندی مردم نسبت به کتابخانه‌ها است.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد گفت: ما بیشتر از این که دغدغه کتابخانه داشته باشیم باید دغدغه کتابخوانی داشته باشیم و این که چقدر کتابخانه‌ها موثر هستند.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد خاطرنشان کرد: اگر مردم و خیرین شاهد فعالیت در زمینه کتاب و کتابخوانی باشند حتما به این بخش بیشتر وارد می‌شوند.

ملازینلی ادامه داد: فرهنگسراهای متعددی را در دستور کار داریم که اهم فعالیت های آن در رابطه با کتاب و کتابخوانی است.

وی افزود: در سال گذشته از 15 نویسنده کتاب های یزدی کتاب خریداری شده است که حداقل 100 جلد و حداکثر 200 جلد بوده است و در این راستا نیز تبدیل کتابهای آذریزدی به کتابهای صوتی از جمله اقدامات دیگر ما بوده است.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد بیان کرد: اهتمام شورا و شهرداری نگاه متفاوت در زمینه کتاب و کتابخوانی بوده است.

کد خبر 801579

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha