فوتسال زیر ۲۰ ساله‌های ایران سوم آسیا شد

تیم ملی فوتسال ایران در دیدار رده‌بندی رقابت‌های زیر ۲۰ سال قهرمانی آسیا در تبریز؛ توانست به مقام سوم این دوره از مسابقات دست یابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، در دیدار رده‌بندی رقابت‌های فوتسال زیر 20 سال قهرمانی آسیا در تبریز تیم ایران توانست تیم اندونزی را با نتیجه 9 بر 1 شکست داده و سوم شود و به مقام سوم این دوره از مسابقات دست یابد.

بنابر این گزارش، بازی رده بندی دومین دوره مسابقات فوتسال زیر ۲۰ سال پسران آسیا عصر امروز در حالی بین تیم‌های ملی ایران و اندونزی در سالن ورزشی شهید پور شریفی تبریز برگزار شد که نزدیک به سه هزار نفر تماشاگر در سالن حضور داشتند.

نیمه نخست این دیدار را نمایندگان ایران، طوفانی آغاز کردند و توانستند در دقایق ۳ و ۶ بازی توسط سالار آقاپور، دقیقه ۴ توسط علی اکرمی، دقیقه ۱۱ توسط سجاد سرباز، دقیقه ۱۶ توسط رضا قنبری و دقیقه ۱۷ توسط عرفان حسین زاده، دروازه اندونزی را باز کنند.

با شروع نیمه دوم که بازیکنان اندونزی دیگر انگیزه‌ای برای برد و حتی تساوی نداشتند، باز هم در دقیقه ۲۵ آقاپور و دقیقه ۲۹ مهدی دهقان نژاد گل‌های هفتم و هشتم ایران را به ثمر رساندند تا شاید ناراحتی شکست ۸ بر ۴ مقابل تیم فوتسال ژاپن در مرحله نیمه نهایی را جبران کرده باشند.

همچنین در ادامه بازیکنان اندونزی توانستند دقیقه ۳۸ توسط فیلیپو اینزاگی یکی از گل‌های خورده را جبران کنند و اختلاف را به ۷ گل کاهش دهند، اما مهدی دهقان نژاد در واپسین ثانیه‌های بازی گل نهم بازی را به ثمر رساند تا بازی با نتیجه ۹ بر یک به پایان برسد.

کد خبر 802130

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha