آمریکا و ناوهای آنها جرات شلیک حتی یک گلوله به سمت ما ندارند

دریادار فدوی با اشاره به جلوه های مقاومت و ایستادگی انقلاب اسلامی گفت: آمریکا و ناوهای آنها جرات شلیک حتی یک گلوله به سمت ما ندارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، « علی فدوی» امروز در مراسم تکریم و معارفه سپاه الغدیر یزد گفت: آنچه را در سپاه ابلاغ کرده اند در 5 حوزه ماموریت انجام وظیفه می کند که شامل مقابله با تهدیدات سخت، نیمه سخت، جنگ نرم، داخلی و خارجی است و جلوه ای را که در سپاه استان دارند جلوه کامل است یعنی در 5 حوزه ماموریت نقش ایفا می کند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: اگر که سپاه استان یزد را بخواهیم ترسیم کنیم به مثابه کل سپاه ولی در جغرافیای استان یزد است و فرمانده سپاه استان نیز به مثابه فرمانده کل سپاه اما در این گستره جغرافیایی است.

خاطرنشان کرد: در حوزه سخت و نیمه سخت انقلاب درگیر بوده است که هشت سال دفاع مقدس جلوه این وجه ها بروز و ظهور زیاد کرد و علی رغم گذشت بیش از 30 سال پایان جنگ ، هیچ کس جرات نکرده به سمت این کشور تیری شلیک کند و این وجه نیز بر وجه های دیگر غالب شده است.

فدوی تصریح کرد: آمریکا و ناو آمریکا جرات نکرده اند یک تیر به ایران شلیک کند ولی در حوزه های دیگر دائما دشمنی خود را دارند و دائم با آنها در حوزه های دیگر درگیر هستیم.

وی ادامه داد: ما در کل حوزه های  جنگ نرم شامل اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی درگیر هستیم اما خصلت و شکل این جنگ جلوه هشت سال دفاع مقدس را پیدا نخواهد کرد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: در جنگ هشت سال دفاع مقدس شاهد جوشش و احساس تکلیف توسط مردم بودیم ولی این وضعیت در وجه های دیگر اینطور نیست و دشمن با ابزاری که وجود دارد در داخل خانه ما به صورت شبانه روزی به این جنگ اهتمام دارد و می بایست همان احساس تکلیفی که در جنگ سخت وجود داشت این احساس در جنگ نرم بیشتر وجود داشته باشد زیرا این وضعیتی است که وجود دارد و واقعیتی انکار ناپذیر و مخرب تر است.

فدوی خاطرنشان کرد: تلفات جنگ سخت افتخار ابدی برای خود و خانواده دارد اما تلفات جنگ نرم افتخاری ایجاد نمی کند و این جنگ نرم سخت تر است.

وی افزود: بعد از گذشته 4 دهه هنوز سیستم هایی در بین ما وجود دارد که آن سیستم ها را دشمن ما قبل از انقلاب ایجاد کرده است که نمونه آن خام فروشی نفت است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد:همه قاعده های قرآنی شرط دارد که بندگان خدا باید به آن عمل کنند و هرکجا که آنها را عمل کردیم نتایج بسیار خوبی رسیده ایم و هرکجا به آن عمل نکرده ایم شکست خورده ایم.

فدوی تصریح کرد: در گام دوم انقلاب اسلامی که شروع شده این قائده ها و دستورات الهی را با تمامی شئونات بسط دهیم و از این طریق نتایج خوبی بگیریم.

وی افزود: ما در سخت ترین قسمت ها عمل کرده و نتایج گرفته ایم.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: دشمنان به جایی مثل اینجا بیشتر توجه دارند زیرا تمامی 5 ماموریت را در خود دارد که نمونه ان شروع برنامه دشمنان نسبت به کنترل جمعیت بود و وقتی به دستور صریح پیامبر مخالفت می شود شاهد این امر خواهیم بود .

فدوی ادامه داد: چون یزد به قوانین اسلام پایدارتر است دشمنان نیز سعی کرده اند برنامه های خود را از شهرهایی همچون یزد شروع کنند که امیدواری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به کمک همه مردم بتواند همه 5 طیف ماموریت خود را به سرانجام برساند و شکوفایی خود را داشته باشد.

وی افزود: اگر کسی همه گفته های امام را مطالعه کنیم امکان ندارد یک کلمه کمتر و بیشتر از اسلام پیدا کنیم و این مایه افتخار است که نام ما را رسما، اسما و عملا پایدار انقلاب اسلامی می نامند.

کد خبر 803800

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha