برنامه های بزرگداشت دهه کرامت متناسب با ذائقه نسل جوان و آمیخته با سبک زندگانی اهل بیت(ع) باشد

خامسی با اشاره به اهمیت توجه به سب زندگانی اهل بیت (ع) در جامعه گفت: برنامه های بزرگداشت دهه کرامت متناسب با ذائقه نسل جوان و آمیخته با سبک زندگانی اهل بیت(ع) باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، « فخر السادات خامسی» در نشست شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت استان یزد گفت: الان وقت به روز شدن برنامه ها و تناسب با شرایط سیاسی، اجتماعی و اقتصادی جامعه است.

مدیر کلدفتر امور اجتماعی استانداری یزد خاطرنشان کرد: در ساختاری برنامه های مناسبی باید در طول سال برنامه ریزی شود و متناسب به ذائقه نسل جدید اجرا شود تا جذب نسل جدید را نیز داشته باشیم.

خامسی تصریح کرد: تمامی اقشار جامعه باید درگیر پایتخت کتاب ایران شوند و کلید واژه کتاب برای همه برنامه های فرهنگی استان اجرا شود و جایگاه کتاب و نقش کتاب را در پایتخت کتاب ایران دیده شود.

وی ادامه داد: ما عدالت اجتماعی را در کلیه برنامه ها داشته باشیم و اقشار مختلف جامعه نیز در این برنامه ها دیده شوند.

مدیر کل دفتر امور اجتماعی استانداری یزد تصریح کرد: یک سری برنامه های علمی و تخصصی در قالب کرسی های آزاداندیشی برای معرفی ابعاد شخصیتی ائمه اطهار(س) بایستی برنامه ریزی شود و در کنار جشن ها نیز میزگردهای علمی و متخصصی در این راستا داشته باشیم تا نسل جدید را از این طریق نیز جذب کنیم.

خامسی خاطرنشان کرد: بخش هایی از دین که زیبایی های دین نیز است بعضا در برنامه های اقناعی و ایجابی نسل جوان مغفول می شود که بایستی توجه ویژه ای به آنها داشته باشیم و در برنامه ریزی ها بیشتر به آنها توجه کنیم.

وی افزود: برنامه های مناسبی در قالب این برنامه ها می تواند جذب جوانان را داشته باشد.

مدیر کل امور جوانان استانداری یزد تصریح کرد: مدیران دستگاه ها نیز باید توجه ویژه ای داشته باشند و برنامه های مختلف خود را پیرامون آن داشته باشند و توجه داشته باشند که بسیاری از برنامه ها و پروژه ها زمانی که با نام ائمه اطهار(ع) عجین شود به خوبی می تواند در برنامه های دیگر به پیش روی آنها کمک می کند.

کد خبر 803822

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha