برگزاری المپیاد ورزشی بسیج مساجد و محلات استان یزد

نیکونژاد با اشاره به برگزاری برنامه های ورزشی در سطح بسیج گفت: المپیاد ورزشی بسیج مساجد و محلات استان یزد برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، « محمد مهدی نیکونژاد» در نشست خبری هفتمین المپیاد ورزشی بسیج و محلات استان یزد گفت: هفتمین المپیاد ورزشی بسیج مساجد و محلات یزد در روز جمعه 28 تیرماه برگزار می شود.

مدیر عامل باشگاه مقاومت بسیج استان یزد افزود: ما در برگزاری رویداد ورزشی المپیاد شاهد حضور 10 هزار نفری بوده ایم اما با توجه به اهمیت کیفیت سعی کرده ایم با نواحی مقاومت استان برنامه ریزی کرده و تیم منتخب ناحیه های استان جهت برگزاری مسابقات حضور داشته باشند.

وی ادامه داد: نگاه ویژه و تخصصی به امر ورزش مهمترین هدف ما است که سعی داریم به لحاظ تخصصی و فنی و همچنین تجربه را در این بخش داشته باشیم.

نیکونژاد تصریح کرد: در سال گذشته المپیاد بسیج و دارالعباده برگزار شد که استان یزد به عنوان استان ششم در این بخش شناخته شد.

وی گفت: تمامی رشته های رزمی شامل کاراته، تکواندو، ووشو، جودو، کشتی، کشتی چهلوانی، شنا، تیراندازی، تیرکمان و باستانی و زورخانه ای است که همزمان در ده سالن تخصصی این رشته ها با تفاهم اداره کل ورزش و جوانان و هیات های استانی داریم.

مسئول تربیت بدنی سپاه الغدیر استان یزد خاطرنشان کرد: هر پایگاه مقاومت تیم ورزشی را برای خود سامان داده است که در این ده رشته شاهد حضور در المپیاد خواهیم داشت.

نیکونژاد ادامه داد: 18 پایگاه استعدادیابی در استان داریم که 24 تا 40 نفر نیروی ورزشکاری در حال آموزش هستند که مربی، کارشناس مذهبی، کارشناسی پیکر سنجی و 12 باشگاه در سطح استان داریم.

وی افزود: ما 17 انجمن ورزشی داریم که بالغ بر 200 نفر عوامل ورزشی در حال برگزاری این المپیاد هستند.

مسئول تربیت بدنی سپاه الغدیر استان یزد بیان کرد: هیات اندیشه ورزی با حضور 16 نفر از بازنشستگان ورزشی، نخبگان ورزشی، ورزشکاران و مربیان بسیج تشکیل شده است.

نیکونژاد خاطرنشان کرد: افتتاحیه رقابت های ورزشی در گلزار شهدای خلدبرین برای اولین بار در کشور انجام می شود.

وی گفت: به مناسبت هفته بسیج نیز المپیاد ورزشی خواهران به عنوان جشنواره ورزشی بسیج خواهران داریم.

کد خبر 805234

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha