شناسایی بیش از ۵۰۰ شهید ورزشکار در استان یزد

طالبی با اشاره به برنامه های فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد گفت: تاکنون بیش از ۵۰۰ شهید ورزشکار در استان یزد شناسایی شده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، « احمد طالبی» در نشست خبری در جمع اصحاب رسانه استان یزد گفت: برنامه های جاده ولایت به نوعی پیوند دادن حوزه ورزش با حوزه های دیگر اجتماعی است که فرصتی است برای ارائه پتانسیل های ورزش و جوانان است تا به این بهانه آنها را نشان دهیم و ورزش را با موضوعات دیگر پیوند زنیم.

معاون فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد ادامه داد: این پیوند می تواند الگویی برای فرصت های دیگر و وجه اثرگذار ورزش باشد.

وی گفت: ما دهه کرامت را در پیش داریم که برنامه های مختلفی از جمله روز دختر را داریم که جشن دختران بهشتی، و جشن های مختلف در مناطق مختلف استان از جمله این برنامه ها است.

وی تصریح کرد: برنامه های فرهنگی از جمله اقدامات ما است که در حال پیگیری آنها هستیم و در تمامی شهرستان ها نیز آن را دنبال می کنیم.

طالبی بیان کرد: 500 شهید ورزشکار در استان شناسایی شده اند که اسناد مربوط به ورزشکار شهرستان یزد را آماده چاپ کرده ایم که از کتاب آن رونمایی می شود و در تمامی شهرستان ها نیز این امر را پیگیری می کنیم.

کد خبر 805929

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha