برگزاری جشن بزرگ میلاد شمس الشموس در مجتمع  امام رضا(ع )

حسین مشایخی، گفت: امشب هم زمان با شام میلاد امام رضا علیه السلام جشن و اختتامیه برنامه های کاروان زیر سایه خورشید در مجتمع و باغداری امام رضا علیه السلام جهاد آباد برگزار می شود.

" حسین مشایخی" دبیر ستاد احیای سیره رضوی جنوب کرمان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: در ادامه برگزاری جشن های دهه کرامت در جنوب کرمان، امشب جشن میلاد امام رضا(ع ) به همراه اختتامیه برنامه های کاروان زیر سایه خورشید در دهه کرامت  با حضور خدام رضوی، امشب بعد از نماز مغرب  در مجتمع کشاورزی و باغداری امام رضا (ع) واقع در روستای جهادآباد برگزار می شود.

حسین مشایخی، با بیان این مطلب که این جشن همراه با برنامه های شاد و متنوع است، افزود: در این جشن، از دل نوشته های منتخب شهید دهه هفتادی و مدافع امنیت شهید محمد امین الله دادی،  رونمایی می شود.
دبیر ستاد احیای سیره رضوی در جنوب کرمان، عنوان کرد: سخنرانی حجت الاسلام خجسته امام جمعه شهر مردهک، مداحی محمد رضا دانشی، اجرای تئاتر و نورافشانی برخی از برنامه های جشن میلاد امام رضا علیه السلام است.
وی، ادامه داد: در این جشن تعرفه های قرعه کشی به صورت رایگان در بین مردم توزیع می شود و در پایان به قید قرعه ۲۰ کمک هزینه سفر به مشهد مقدس و جوایز معنوی متبرک حریم رضوی به  اسامی رضا و نجمه داده می شود.
مشایخی،  اضافه کرد: و بسته های نمک تبرکی بین مردم توزیع می شود.

کد خبر 809203

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha