فصل دوم تئاتر خیابانی دائم در رشت پایان یافت

حسنی با اشاره به پایان فصل دوم تئاتر خیابانی دائم در رشت گفت: در پایان این فصل ۱۰ تئاتر خیابانی به مدت دو روز ( ۲۶ و ۲۷ تیر) در پیاده راه فرهنگی رشت اجرا می‌شود.

«علیرضا حسنی» با اشاره به اولین سالروز ثبت روز تئاتر خیابانی دائم در پیاده راه فرهنگی شهرداری رشت(۲۷ تیر۹۸ ) به خبرنگار شبستان گفت: تئاتر نوعی فرهنگ‌سازی و بیان دغدغه‌های مشترک یا متمایز اجتماع است که می‌تواند پل ارتباطی میان مردم و فرهنگ‌های مختلف باشد.

 

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری رشت با ابراز خرسندی از این پروژه فرهنگی- اجتماعی افزود: این رویداد فرصتی برای بزرگداشت این هنر مردمی است که می‌تواند بسترساز آموزش و اطلاع‌رسانی در تمامی زمینه‌ها باشد.

 

وی با بیان اینکه رشت، اولین شهر تئاتر خیابانی دائم در سطح کشور است اظهارکرد: تئاتر یک ضرورت اجتماعی است که همگان بر تاثیر شگرفش در اجتماع در ادوار مختلف اذعان دارند.

 

حسنی با اشاره به پایان فصل دوم تئاتر خیابانی دائم در رشت تصریح کرد: در پایان این فصل 10 تئاتر خیابانی به مدت دو روز چهارشنبه و پنج شنبه( 26 و 27 تیر) در پیاده راه فرهنگی رشت اجرا می‌شود.

 

وی ادامه داد: تئاترهای« متداکتینگ» به کارگردانی مصطفی غلامی، « سپتیک» پورجعفری، « منم آرش» رفعتی، «مجسمه» پورجانی و «توهم» رحمان نیا چهارشنبه(26 تیر) اجرا شدند.

 

حسنی تصریح کرد: این فصل از تئاتر خیابانی عصر امروز(27 تیر) با پنج نمایش خیابانی«اشک و لبخند» به کارگردانی حسین‌زاده، « سگ‌های پوشالی» مصطفی غلامی، « حکم جلب» میرمعنوی، «شهر ما خانه من» نیک طبیعت» و «اول خودم» خانزاده به پایان می‌رسد.

 

وی تصریح کرد: آئین اختتامیه پایان فصل تئاتر خیابانی دائم عصر امروز(پنج‌شنبه، 27 تیر) ساعت 19 در پیاده راه فرهنگی رشت برگزار می‌شود.

کد خبر 811630

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha