گسترش اقتصاد گردشگری به وسیله ی فضای مجازی امکان پذیر است

فرماندار تیران و کرون گفت: تولید محتوا در معرفی طرفیت گردشگری با هدف درآمد زایی و اشتغال زایی مولفه مهم برای توسعه این شهرستان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، «مجید حججی» روز پنج شنبه (27 تیر) در جلسه "نقش فضای  مجازی در توسعه گردشگری" با اشاره به ظرفیت های گردشگری تیران و کرون گفت: با وجود پتانسیل گردشگری بالا در شهرستان از جمله شهر زیر زمینی کرد علیا، پارک ملی و قلعه ی تاریخی قمیشلو و بافت باغات امکان کسب درآمد از توسعه ی گردشگری این شهرستان وجود دارد.

 

فرماندار تیران و کرون اضافه کرد: این شهرستان قابلیت جذب گردشگر از شهر ها و استان های همجوار را دارد اما به علت ناشناخته ماندن این آثار از این قابلیت استفاده ای نمی شود.

 

وی با توجه به گستردگی فضای مجازی و سهولت دسترسی همگان به آن  اظهارداشت: با توجه به دسترسی بخش عمده ای از مردم به اینترنت و فضاهای مجازی توسعه گردشگری از این طریق امکان پذیر خواهد بود.

 

فرماندار شهرستان تیران و کرون در خصوص معرفی این آثار گفت: با جلب همکاری از صدای و سیمای استان اصفهان امکان انتشار محتوای تولید شده به صورت پادکست، عکس و فیلم و جود دارد.

 

وی خاطرنشان ساخت: کلاس هایی در جهت افزایش کیفیت آثار تولید شده تحت حمایت صدا و سیما برگزار شود که  این محتوا علاوه بر درآمد زایی در غنی سازی سفر ها و اوقات فراغت نیز نقش بسزایی دارد.

 

وی در خصوص چالش های گردشگری این منطقه گفت: علاوه بر عدم اطلاع رسانی های صحیح از وضعیت جاده ها و زیر ساخت های سرمایه گذاری در این بخش، باید تسهیلات بانکی به این حوزه اختصاص یابد.

 

وی یادآورشد: محدودیت اختیارات مسئولان شهرستانی موجب سختی در فرآیند سرمایه گذاری و فعالیت این حوزه است.

 

کد خبر 811632

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha