کانون های مساجد ابزارهای مفید و موثر در جهت بازسازی و استفاده مناسب از اوقات فراغت است

جوادیان زاده با اشاره به فعالیت های کانون های مساجد گفت: این نهاد ابزارهای مفید و موصر در جهت بازسازی و استفاده مناسب از اوقات فراغت هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، « مجید جوادیان زاده» در مراسم افتتاحیه اوقات فراغت کانون های مساجد استان یزد گفت: یکی از مهمترین مسائل کشور با توجه به نوع زمانبندی کاری درزمینه اوقات فراغت است که می تواند ظرفیتی مناسب برای آموزش مفید به جوانان و نوجوانان باشد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد خاطرنشان کرد: امیدواریم  بتوانیم بسیاری از آموزش های مفید و موثر را به کودکان، جوانان و نوجوانان آموزش دهیم و آنها را برای نقش های اجتماعی آماده کنیم.

وی با اشاره به برنامه ریزی در جهت کاهش آسیب های اجتماعی گفت: با برگزاری طرح های اوقات فراغت می توانیم از بروز آسیب ها و مشکلات جلوگیری کنیم.

جوادیان زاده ادامه داد: با این رویکرد تلاش کردیم که کانون های مساجد را یکی از ابزارهای مفید و موثر در جهت بازسازی و استفاده مناسب از اوقات فراغت قرار دهیم.

وی گفت: امروز کانون های مساجد مجموعه ای از فعالیت های متنوع و موثری را اجرا می کنند که امیدواریم به خوبی بتوانیم در جهت تولید آثار فرهنگی و هنری با مضامین مرتبط با مساجد حرکت کنیم.

کد خبر 813360

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha