بازدید فرمانده سپاه الغدیر یزد از کانون خاتم الانبیا (ص) شهرستان میبد

فرمانده سپاه الغدیر یزد از کانون خاتم الانبیا (ص) شهرستان میبد بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، رضا پورشمسی، فرمانده سپاه الغدیر یزد از کانون خاتم الانبیا (ص) مسجد جامع شهرستان میبد بازدید کرد.

وی از فعالیت‌های مسجد محوری با حضور کودکان، نوجوانان و جوانان محله میبد در مسجد جامع این محله که قدمتی تاریخی دارد در طول سال و در ایام مختلف انجام می‌گیرد، تجلیل و قدردانی کرد.

مسئول کانون خاتم الانبیا شهرستان میبد نیز در این مراسم گفت: جوانان و نوجوانان با شرکت در برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی نظیر سه شنبه‌های قرآنی، نجوم، خانه کودک، کلاس‌های رزمی، اردوی جهادی و... هم به گذراندن اوقات فراغت خود می‌پردازند و هم به بحث و تبادل نظر و همکاری در فعالیت‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی ومذهبی می‌پردازند.

وی افزود: نصب پلاکارد‌های اخلاقی، نظافت مسجد و پذیرایی از مردم در مراسم‌های مختلف از دیگر فعالیت‌های گروهی بچه‌های محله میبد در این مکان فرهنگی عبادی است.

لازم به ذکر است، سرهنگ «رضا پورشمسی» فرماندهی سپاه الغدیر استان یزد با حضور در کلاس رزمی کاران نوجوان ذوالفقار در مسجد جامع (جمعه) میبد از فعالیت‌های انجام شده در این کانون و پایگاه با موضوع مسجد محوری قدردانی کرد.

کد خبر 815432

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha