آذربایجان شرقی به عنوان پایتخت فرهنگ و هنر مساجد ایران انتخاب شود

حجت الاسلام ارزانی پیشنهاد کرد همزمان با سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا(س)، استان آذربایجان شرقی به عنوان پایتخت فرهنگ و هنر مساجد ایران انتخاب شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت‌الاسلام «حبیب رضا ارزانی» امروز در دیدار استاندار آذربایجان‌شرقی اظهار داشت: استان آذربایجان شرقی، ظرفیت‌های بسیار خوبی در عرصه‌های فرهنگی و هنری دارد که تلاش می‌کنیم با افزایش فعالیت‌های خود از این ظرفیت‌ها استفاده کنیم.

مشاور وزیر و رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور در این دیدار پیشنهاد کرد که همزمان با سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا(س)، استان آذربایجان شرقی به عنوان «پایتخت فرهنگ و هنر مساجد ایران» انتخاب شود.

همچنین استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه تبریز، مهد آزادی و آزادگی و شهر علامه‌هاست، گفت: بزرگترین افتخارات تبریز و آذربایجان، در عرصه فرهنگی است و این استان از استان‌های فعال در این حوزه است و بر این اساس نیز از برگزاری رویدادهای فرهنگی در استان حمایت می‌کنیم.

«محمدرضا پورمحمدی»، افزود: عنوان شهر اولین‌ها برای تبریز، در سایه افتخارات فرهنگی به دست آمده است و امروز نیز عنوان‌هایی چون شهر بدون گدا و شهر بدون معتاد متجاهر نتیجه تلاش در عرصه فرهنگی است.

وی فعالیت نهادهای فرهنگی در برابر تهاجم فرهنگی دشمنان علیه جمهوری اسلامی ایران را بسیار مهم خواند و از آمادگی دستگاه‌های استانی برای افزایش همکاری با کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد خبر داد.

کد خبر 818756

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha