دیدار صمیمی رییس ستاد کانون‌های مساجد کشور با امام جمعه تبریز

رییس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در جریان سفر به تبریز با نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان‌شرقی دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین «حبیب رضا ارزانی» عصر امروز(16 مرداد) در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین «سیدمحمدعلی آل‌هاشم» به ارایه گزارشی از فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور پرداخت و اظهار داشت: شورای هماهنگی استان‌ها تصویب شده و به زودی فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

مشاور وزیر و رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور با بیان این‌که با فعالیت شورا شاهد هم‌آفزایی متولیان امور مساجد و پرهیز از موازی‌کاری خواهیم بود، گفت: در رأس این شورا نماینده ولی فقیه در استان قرار دارد و هدف بهره مندی از تمام ظرفیت استان برای تعالی نقش کانون های فرهنگی هنری مساجد استان است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از تدوین سند تحول کانون های فرهنگی هنری مساجد خبر داد و ادامه داد: این سند با آسیب‌شناسی فعالیت 25 سال گذشته؛ مبنای حرکت آتی کانون های فرهنگی و هنری کشور است.

حجت الاسلام ارزانی، افزود: سند تحول با حضور متخصصان این عرصه و با حضور پیشکسوتان فعال در کانون های فرهنگی هنری مساجد تدوین شده و می تواند به عنوان الگویی تمام عیار و شاخصی مهم در زمینه فعالیت های مسجدی معرفی شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ظرفیت های ارزشمند فرهنگی، هنری و دینی استان آذربایجان شرقی، اظهار داشت: این استان دارای ظرفیت‌های بسیار خوبی در عرصه‌های مختلف است که تلاش می‌کنیم با افزایش فعالیت‌های خود از این ظرفیت‌ها استفاده کنیم.

مشاور وزیر و رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور در این دیدار ابراز امیدواری کرد که همزمان با سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا(س)، استان آذربایجان شرقی به عنوان «پایتخت فرهنگ و هنر مساجد ایران» انتخاب شود.

کد خبر 818840

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha