ایستادگی در مقابل داعش در سوریه، دفاع از تفکر شیعی و امامان تشیع بود

پورشمسی با اشاره به تلاش دشمنان برای ضربه به تفکر شیعی گفت: ایستادگی در مقابل داعش در سوریه، دفاع از تفکر شیعی و امامان تشیع بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، « رضا پورشمسی» در مراسم سالروز شهادت شهید حججی در محل سالن آمفی تئاتر حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد گفت: بعد از جنگ دو هزار و 888 روزه ایران و عراق و شکست امریکا و استکبار در این جنگ، ما شاهد ایجاد بیش از 300 اتاق فکر برای مقابله با ایران بودیم که اولین هدف آن ها در زمینه فرهنگ ها و ارزش ها بود تا بتوانند جمهوری اسلامی را به عنوان طلایه دار ارزش های انقلابی، ساقط کنند.

فرمانده سپاه الغدیر یزد ادامه داد: هدف  دیگر آن ها تجزیه ایران و تفکر انقلاب اسلامی و تفکر تشیع بود که در مقابل نیز  سعی کردند بر دو بال تشیع با عناوین انتظار مهدوی و شهادت حسینی و زره ولایت فقیه ضربه بزنند.

وی بیان کرد: دشمنان بر اساس هدف ضربه به تفکر تشیع سعی کردند با ایجاد اسلام جدید به این تفکر ضربه بزنند که برای آن نیز از ریشه وهابیت استفاده می کنند.

پورشمسی تصریح کرد: آنها برای هدف خود از راه های مختلف استفاده کردند و از تفکرات اسلام برای ضربه به تشیع استفاده کردند.

وی گفت: امروز جنگ ما برای نگهداشتن بشار اسد نیست بلکه برای مقابله با رژیم صهیونیستی است که سعی دارد تا تفکر شیعه را از بین ببرد.

فرمانده سپاه الغدیر یزد بیان کرد: وقتی در سوریه این درگیری ها صورت می گیرد ما شاهدیم که  از 92 کشور جهان جنازه هایی وجود داشت که این نشان از تلاش استبار برای حمله به تفکر تشیع است.

پورشمسی گفت: ما همیشه به عنوان انسان شیعه باید سعی کنیم تا جریانات اسلامی و تشیع را در جهان مورد بررسی قرار داده و جامعه را با آنها آشنا کنیم.

فرمانده سپاه الغدیر یزد ادامه داد: آنچه شهدای مدافع حرم انجام دادند تنها دفاع از حرم  حضرت زینب(س) و رقیه (س) نبود بلکه این دفاع از حرم امن تشیع و تفکر شیعی و امامت دوازده امام(ره) بود.

 

کد خبر 819470

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha